Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klantendienst reageert niet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klantendienst reageert niet

Beste,

Er is geen enkele manier waarop ik contact kan opnemen met jullie klantendienst. Ik heb reeds 4 mails gestuurd, maar die zijn allemaal onbeantwoord gebleven. Het adres is toch klantendienst@bax-shop.be zoals op jullie website staat?

Ik heb ook al een aantal dagen proberen te bellen, maar elke keer kom ik na een aantal minuten bij de receptie uit, waar de vriendelijke dame me meld dat ze me niet kan helpen, maar dat het toch wel druk is.

Wat loopt er fout bij jullie? Ik zou graag de status weten van de RMA 1514032.

Helaas hebben we momenteel met de grootste piek van het jaar te maken waardoor wachttijden langer oplopen dan gebruikelijk. We doen met man en macht ons best om alle vragen te beantwoorden en zullen je zeker niet vergeten.

Aan de hand van het RMA nummer heb ik je retour getraceerd in het systeem en gezien dat er in eerste instantie iets in de adressering niet juist was. Vandaag is dit gecorrigeerd en je pakket gaat vandaag nog weg.

Sorry voor het ongemak.

Comment

Ronald,

Dank voor je antwoord.

Ik heb helaas nog steeds niets zien aankomen. Ik heb op 31/12/2015 wel een mailtje gekregen van iemand van de rma afdeling bij jullie met een tracking code van bpost, maar die zegt een week later nog steeds "Je pakje wordt momenteel klaargemaakt door de afzender.". Het lijkt dan ook dat het in tegenstelling tot wat je zegt niet verzonden is op 29/12/2015?

Hoe zit het dan wel?

Comment

Hoi Michaël,

Ik heb hier maar een oplossing voor en dat is om je een nieuwe headphone te geven. Het wachten heeft voor jou nu lang genoeg geduurd. Ik zorg dat er vandaag een nieuwe naar je verstuurd wordt. Dan zoeken wij achter de schermen wel uit wat er met je pakketje gebeurd is.

Sorry voor het ongemak.

Comment

Working...
        X