Bestelling geplaatst op 20 december.
Op 23 december heb ik een mailtje verzonden waar de bestelling blijft.
Tot op vandaag (29 december) is de mail onbeantwoord gebleven (en heb ook nog geen bestelling ontvangen).
Dus deze morgen heb ik telefonisch contact opgenomen. Blijkbaar vind men de betaling niet terug.
Dit kon toch men toch al als antwoord gegeven hebben op mijn mail. Het artikel heb ik nodig voor nieuwjaar!
Ik heb deze voormiddag het betalingsbewijs gemaild naar de klantendienst die mij zo snel mogelijk iets zou laten weten.
Deze namiddag rond 15h nog niets gehoord -> terug contact opgenomen met de klantendienst. Deze lieten weten dat er een mail naar de administratie is verstuurd en wachten op antwoord (meer kunnen ze niet doen).
Intussen wacht ik nog steeds (bijna 10 dagen) op mijn zending, terwijl de leuze is: "vandaag besteld, morgen in huis".
Het is toch mijn schuld niet dat er bij bax-shop iets verkeerd is gelopen. Ik kan toch maar de stappen volgen bij betalen en hopen dat bij bax-shop alles goed geregistreerd wordt.
Fout bij bax-shop -> klant draait ervoor op.
Ik ben een nieuwe klant, dus dit is mijn 1ste ervaring met bax-shop.
Op 23 december heb ik een mailtje verzonden waar de bestelling blijft.
Tot op vandaag (29 december) is de mail onbeantwoord gebleven (en heb ook nog geen bestelling ontvangen).
Dus deze morgen heb ik telefonisch contact opgenomen. Blijkbaar vind men de betaling niet terug.
Dit kon toch men toch al als antwoord gegeven hebben op mijn mail. Het artikel heb ik nodig voor nieuwjaar!
Ik heb deze voormiddag het betalingsbewijs gemaild naar de klantendienst die mij zo snel mogelijk iets zou laten weten.
Deze namiddag rond 15h nog niets gehoord -> terug contact opgenomen met de klantendienst. Deze lieten weten dat er een mail naar de administratie is verstuurd en wachten op antwoord (meer kunnen ze niet doen).
Intussen wacht ik nog steeds (bijna 10 dagen) op mijn zending, terwijl de leuze is: "vandaag besteld, morgen in huis".
Het is toch mijn schuld niet dat er bij bax-shop iets verkeerd is gelopen. Ik kan toch maar de stappen volgen bij betalen en hopen dat bij bax-shop alles goed geregistreerd wordt.
Fout bij bax-shop -> klant draait ervoor op.
Ik ben een nieuwe klant, dus dit is mijn 1ste ervaring met bax-shop.
Comment