Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bestelling blijft bijna 10 dagen uit (en wacht nog steeds)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bestelling blijft bijna 10 dagen uit (en wacht nog steeds)

Bestelling geplaatst op 20 december.
    Op 23 december heb ik een mailtje verzonden waar de bestelling blijft.
    Tot op vandaag (29 december) is de mail onbeantwoord gebleven (en heb ook nog geen bestelling ontvangen).
    Dus deze morgen heb ik telefonisch contact opgenomen. Blijkbaar vind men de betaling niet terug.
    Dit kon toch men toch al als antwoord gegeven hebben op mijn mail. Het artikel heb ik nodig voor nieuwjaar!
    Ik heb deze voormiddag het betalingsbewijs gemaild naar de klantendienst die mij zo snel mogelijk iets zou laten weten.
    Deze namiddag rond 15h nog niets gehoord -> terug contact opgenomen met de klantendienst. Deze lieten weten dat er een mail naar de administratie is verstuurd en wachten op antwoord (meer kunnen ze niet doen).

Intussen wacht ik nog steeds (bijna 10 dagen) op mijn zending, terwijl de leuze is: "vandaag besteld, morgen in huis".
    Het is toch mijn schuld niet dat er bij bax-shop iets verkeerd is gelopen. Ik kan toch maar de stappen volgen bij betalen en hopen dat bij bax-shop alles goed geregistreerd wordt.
    Fout bij bax-shop -> klant draait ervoor op.

Ik ben een nieuwe klant, dus dit is mijn 1ste ervaring met bax-shop.

De laatste tijd -helaas- ook zo'n ervaringen gehad...

Comment

Vervelend om te horen dat je zo lang op je bestelling wacht. Ik ben er vanmorgen gelijk even ingedoken en heb geconcludeerd dat de betaling van jouw kant inderdaad succesvol geweest is. Helaas heeft de koppeling tussen de payment provider en onze backend om onduidelijke redenen niet gewerkt. Zonder dit 'seintje' lijkt het erop alsof er geen betaling ontvangen is wanneer wij je order in ons systeem opzoeken. Dit mag absoluut nooit gebeuren en ik laat onze ICT afdeling direct tot op de bodem uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren en hoe we dit kunnen voorkomen.

In de contactregistraties lees ik dat je de wens hebt de bestelling op je huisadres te laten leveren. Ik heb dit direct omgezet en er een avondlevering van gemaakt, zodat je bestelling vandaag nog aangeboden kan worden. Ook heb ik er een compensatie voor het ongemak bijgevoegd.

Namens mijzelf en namens Bax mijn welgemeende excuses.

Comment

Ronald,

Als ik het forum wat doorblader heb de indruk dat er maar één man is die alles snel kan oplossen.
        Ik had de indruk dat er via de klantendienst (mail en telefonisch) geen vooruitgang was: "mail doorsturen naar administratie en afwachten"?
        Alvast bedankt en hopelijk komt het vandaag nog aan.
        kan ik de status van de levering ergens opvolgen?

Comment

Omdat ik zelf toegang heb tot alle relevante systemen en weet waar ik moet zoeken kan ik meestal snel schakelen, maar dat neemt niet weg dat dit normaal gezien sneller door de klantenservice had moeten worden opgelost. Ik heb dit ook ingeschoten als case bij de teamleiders.

Je bestelling wordt geleverd met vervoerder Dynalogic. Op dit moment zijn ze het pakket in het magazijn aan het klaarmaken. Zodra je bestelling is ingepakt en er een pakbon is, ontvang je een mail met een trackingcode. Deze trackinglink is zeer nauwkeurig en je ziet precies hoe laat ze bij je zullen zijn.

Comment

Hallo ronald,

Murphy speelt ook mee vandaag.

Normaal moest ik deze avond weg, maar zie op de track & trace dat de levering voorzien is tussen 18:00 en 22:00. Dus blijf ik thuis en zit braaf te wachten.
            Omstreeks 22:00 zie ik dat de chauffeur bijna ter plaatse is (je kan de huisbezoeken volgen: Chauffeur is aan volgnummer 6, ik ben volgnummer 8.
            Gelukkig, het wachten zit er bijna op.
            Plots, om 22h22 zie ik op de track en trace dat er een nieuwe afspraak gemaakt dient te worden omdat de geadresseerde niet aanwezig is (terwijl ik gewoon thuis zit te wachten)???
            Snel in de brievenbus gekeken, maar geen kaartje van de chauffeur gevonden, wat mij doet vermoeden dat de chauffeur niet heeft opgelet en bij onze buren heeft aangebeld (69 ipv 69 A).
            Nu heb ik het pakketje nog steeds niet en ben teleurgesteld in de vervoersmaatschappij. Een nieuwe online afspraak kan pas gemaakt worden vanaf 2 januari. Ik wou snel nog bellen naar de maatschappij, maar (betalende) lijn is dicht vanaf 21h00.
            Ik ben niet van plan een nieuwe afspraak te maken, het is nu toch te laat (zonde van de extra kosten die jullie hebben gemaakt voor deze spoedzending, misschien kan je die terugvorderen).
            Het pakje mag terug bij afhaalpunt van bpost worden afgeleverd zoals oorspronkelijk voorzien, dan ben ik tenminste zeker dat het aankomt en hoef ik thuis ook niet te wachten op een chauffeur die toch niet komt.

Bedankt voor de moeite om dit alsnog tijdig trachten te leveren, maar tezelfdertijd jammer dat de zending niet verzonden werd bij bestelling.

Vriendelijke groeten,
            Frederik

Comment

Hoi Frederik,

Inderdaad een gevalletje wet van Murphy kan je wel zeggen.

Ik heb net met dynalogic gebeld en ze gaan je in ieder geval eerst even bellen om eventueel een nieuwe afspraak te maken. Dit kan ook op zaterdag. Mocht je dit niet uitkomen dan kan ik ook onze eigen bus langs een door jou opgegeven adres sturen om de bestelling af te leveren. Laat even weten wat jou het beste uitkomt, want het liefst wil ik het pakket nog deze week bij je geleverd hebben en dit uiteraard zo snel mogelijk oplossen.

Comment

Hallo Ronald,

Gewoon leveren via afhaalpunt Bpost zoals oorspronkelijk voorzien in de bestelling.
                Nu is het toch niet dringend meer.

Vriendelijke groeten,
                Frederik

Comment

Hoi Frederik,

Het lastige is dat het verzenden naar een postpunt alleen ingeschoten kan worden via de webshop. De Bpost API genereert een unieke code waar je de bestelling mee kan afhalen en omdat ik voor een nieuwe zending naar een postpunt een andere bestelling moet aanmaken mist deze code. Deze kunnen we helaas niet handmatig genereren.

We rijden dagelijks op en neer naar onze winkel in Antwerpen en een extra rondje rijden is voor ons geen probleem. Ik wil daarom graag aanbieden dat we je bestelling zelf bij je komen brengen op een moment dat het jou uitkomt.

Comment

Hallo Ronald,

Heb een paar dagen het forum niet bekeken (mail is handiger).
                    Kan het vrijdagnamiddag om 15h30?

mvg, Frederik

Comment

Hoi Frederik,

Ik ga dit voor je regelen en zorg dat er rond dat tijdstip iemand langskomt om het pakket af te leveren.

Comment

Hallo Ronald,

Ik laat je even weten dat de bestelling vrijdagmiddag is geleverd.
                        Bedankt hiervoor.

mvg, Frederik

Comment

Top man! Eind goed al goed ;)

Comment

Oei,

terug een probleempje.

Ik had een cadeaubon gekregen bij mijn laatste levering.
                            Nu geef ik een nieuwe bestelling in en vul de kortingscode in, maar het bedrag wordt niet in mindering gebracht.
                            Het is wel op bax-shop.be (op de bon staat bax-shop.nl), maar dit zou toch geen verschil mogen maken?
                            Ik wacht nog even op uw reactie om de bestelling te plaatsen

Comment

Hiervoor kan ik een verklaring geven. De Nederlandse shop draait op een ander platform dan de internationale shops. Nederland draait op Kasala en gaat binnenkort over op ons eigen ontwikkelde Paradise platform, waar onze UK shop al op draait. De Belgische, Franse en Duitse shops draaien op Magento en gaan uiteindelijk ook over op ons Paradise systeem.

Ieder systeem heeft een eigen database waar bijvoorbeeld de cadeauboncodes in opgeslagen zijn. Een Magento bon kan je gebruiken in alle Magento shops van ons, dus een Duitse bon kan je gebruiken in de Franse of Belgische shop en omgekeerd. De Nederlandse bonnen die nu nog in omloop zijn kunnen alleen gebruikt worden in de Nederlandse webshop, de winkels en bij telefonische bestellingen. We gaan er spoedig voor zorgen dat alles een geheel wordt, maar voor nu is het voor jou het makkelijkst om je bestelling via de Nederlandse shop te plaatsen. Je hebt hier dezelfde keuzemogelijkheden als de Belgische shop, maar het voordeel is dat je cadeaubon wel zal werken.

Comment

Working...
                              X