Announcement

Collapse
No announcement yet.

Een onderdeel aanvraag.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Een onderdeel aanvraag.

Goede middag bax shop

Ik heb 26 december via het onderdeel formulie een aanvraag gedaan voor een DT Coupler Clamp/N van dura truss met product nummer 1741000019

Maar heb nog geen reactsie gehad.

Nu ik heb ze pas ergens begin februari nodig dus als de aan vraag nog in de wacht rij zit moet je hem niet speciaal voorrang geven.

Maar wil optijd even naar stand van zaken polsen Ipv op het laatste moment dat het wel dringend word

Groetjes marco

Hoi Marco,

We zoeken nog iemand die zich fulltime met de onderdeel aanvragen gaat bezighouden Dit zegt wel iets over het aantal aanvragen dat binnenkomt ;). Om je niet langer te laten wachten heb ik zelf even met de leverancier gesproken. Onderdeel 1741000019 is op dit moment niet leverbaar. Het moet nog uit China komen en de verwachte levertermijn is langer dan 3 maanden.

Ze vertelden me dat je onderstaande producten kan combineren en dat je dan op hetzelfde resultaat uitkomt:

Duratruss' JR Clamp Pro-35M is geschikt voor truss-systemen met hoofdbuizen van 35 mm. De half coupler is belastbaar tot maximaal honderd kilogram. Combineer de half coupler altijd met een safety!

ia deze half connector bevestigd u een truss-deel aan een baseplate. De half connector wordt via een inwendige schroefdraad (M10) aan uw baseplate bevestigd. Via de conische verbinding verbind u uw trussdeel.

Comment

Dank u voor uw tijd Ronald.
      Dan weet ik dat ik 4 van elk kan bestellen :D
      Moest ik dichter bij Goes wonen zou ik mij nog canidaat gesteld hebben.
      Maar elke dag 71 km rijden enkel is wat te ver voor mij ;)

Comment

Graag gedaan hoor! Is dat ook weer opgelost.

Comment

Is deze ook geschikt?

Die u aan gaf was een 32mm klem en ik heb 50mm truss

Comment

Deze kan je inderdaad ook gebruiken. Iedere half coupler met een M10 bout is in principe geschikt.

Comment

Ja ik dacht dat wel maar wou even zeker zijn.
              Ik ga dat ook niet gebruiken om zwaar te belasten.
              Enkel voor een 3de 2m verticale truss een 90° hoek en een horizontale Truss van 1m aan de brug vast te maken die ik nu gebruik.
              Puur voor mijn kabels van te grond te krijgen en mijn monitor spreker aan de extra pool te bevestigen en een extra lamp.

En voor wat extra veiligheid en stabiliteit.

Comment

Dat moet wel goedkomen dus ;)

Comment

Ik heb een probleem :( ik heb die halfcoupeler gekocht met die half connector m10.
                  Maar die connector schuift over de bout van de coupler :(

Dus ik kan ze op dit moment niet gebruiken :(

( na even na te maken kom ik tot de conclusie dat de bout in de klem wel degelijk m10 is maar de schoefdraad in de half connector M10 eigenlijk M12 is. )
                  Last edited by mavrickmp; Friday-29-01-2016, 23:15.

Comment

Working...
                  X