Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vaarwel Bax en tot nooit meer !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vaarwel Bax en tot nooit meer !!!

    De feiten:

    8 december komt mixer aan bij Bax (Track & Trace)
    6 dagen later 14/12 navraag gedaan omdat er geen bekendmaking van RMA was.
    Goedemorgen P, het duurt inderdaad ongeveer een week voordat de retourzending is verwerkt. Onze retourafdeling kampt momenteel met een achterstand van ongeveer een week. Het doen onze best om iedereen zo goed mogelijk te woord te staan, maar het is momenteel erg druk. Mijn excuses voor het ongemak. Wat is precies de bedoeling van de retourzending?

    15-12-2015 18:55
    Ik begrijp dat je je product wilt laten repareren. Mijn collega's van de retourafdeling gaan jouw verzoek in behandeling nemen

    17-12-2015 14:35
    We gaan onze best voor je doen!

    13 dagen later navraag gedaan:


    21-12-2015 12:29
    beste is er al enige update, het is nu al 2 weken? en heb nog helemaal niets gehoord van de RMA dienst? Mvg

    Goedemorgen P, ik heb dit even nagekeken. Onze retourafdeling moet de zending nog verwerken. Daarna ontvang je een e-mail. Helaas hebben zij een achterstand van ongeveer twee weken. Onze excuses dat het iets langer duurt.

    21-12-2015 17:22
    Vorige week was het 1 week nu al twee weken snap het niet
    Ze hebben helaas meer achterstand opgelopen vanwege de feestdagendrukte.
    Feetsdagendrukte op 21/12 dan moeten de feestdagen nog beginnen

    20 dagen later

    28-12-2015 14:34
    Enige update?
    Helaas niet, maar ik verwacht dat je ieder moment een e-mail kunt verwachten

    30-12-2015 15:29
    Hoi P, de mixer is vorige week ter reparatie aangeboden en het duurt inderdaad nog wel even voordat je deze terug krijgt. Wellicht kan mijn collega kijken voor een leenmodel, wil je dat?
    30-12-2015 17:36
    Beste, bedankt voor het voorstel, heb ondertussen een oplossing gevonden want mijn vertrouwen in Bax is ver zoek,

    8 januari 9:32

    Momenteel ligt je mixer bij Pioneer ter reparatie

    13 januari: Mail van after sales
    De leverancier heeft ons inmiddels te kennen gegeven uw defecte controller onder garantie hersteld te hebben en met de eerstvolgende zending retour naar ons te sturen.

    Na 39 dagen
    19 Januari

    Mixer terug en wat is het resultaat, “ NIETS GECONSTATEERD “ en dat ik mijn kabels en externe bronnen moet checken, voor ik mijn mixer opstuurde heb ik al het mogelijke gedaan !!!

    Ik hou het voor bekeken bij BAX er zijn nog andere sites om DJ gear te bestellen.

  • #2
    Misschien is het iets te vroeg om vaarwel te zeggen ;). Ik begrijp volkomen dat je niet tevreden bent met de afhandeling van deze zaak en ik ga mijn best voor je doen dit naar wens voor je op te lossen. Ik heb dit direct neergelegd bij de leiding van onze after sales afdeling om je met een oplossing tegemoet te komen.

    Vanuit mij, alvast excuses voor het ongemak

    Comment


    • #3
      Bij deze wil ik even melden dat Bax-shop alles heeft gedaan om een oplossing te zoeken,

      Ik wil Jelle nogmaals bedanken voor alle tijd en moeite om dit tot een goed einde te brengen.

      Mvg,

      Comment

      Working...
      X