Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ontevreden over herhalende miscommunicatie met helpdesk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ontevreden over herhalende miscommunicatie met helpdesk

Hallo,

Ik had op zaterdag een bestelling met dezelfde-dag-in-huis-optie gekozen.
    Omdat tot laat in de avond geen bevestiging via mail en/of trackentrace kwam, ging ik voor de zekerheid bij de helpdesk bellen.
    Hier werd mij verteld, dat het pakket niet is verzonden en ze voor mij meteen een pakket sturen dat dan de volgende dag (zondag) aankomt. Maar er werd ook bij gezegd dat als er alsnog een pakket op zaterdag komt ik deze moet weigeren omdat het andere pakket dus (min of meer) al onderweg is en ik anders dubbel zou moeten betalen.
    Tot mijn verrassing kwam er een paar uur later inderdaad een pakketje, dat ik dus netjes ging weigeren.
    Zondag mijn plannen afegezegd om op het pakket te wachten. Maar wel gewonderd, dat ik alweer geen mail of trackandtrace kreeg. Rond 17:00 uur toch maar weer gebeld. Bleek helemaal geen pakket onderweg te zijn omdat deze toch niet op voorrad was. Dus ze gaan wachten totdat mijn bestelling weer retour is en vervolgens opnieuw opsturen. Heb ik gezegd, dat mij dit te lang duurt en ik mijn geld terug wil. De volgende ochtend weer een stuk rustiger dacht ik, ik geef een tweede kans en via de telefoon (omdat het sneller gaat) gevraagd of ik alsnog het product i.p.v. het geld terug kan krijgen. "Geen probleem, ik heb het zojuist in het systeem veranderd. Je pakket komt dan alsnog woensdag of donderdag". Vervolgens woensdag weer zitten wachten totdat ik nogmaals ging bellen(omdat ik weer geen bevestigingsmail of dergelijks had gekregen). Bleek dat ik alsnog mijn geld terug krijg, en niet zo dan eerst beloofd uiterlijk op donderdag maar "binnen de komende twee weken". En dan krijg ik bovenop nog een mail dat mijn pakketje bij hun is aangekomen en ze niet snappen waarom ik het pakketje had geweigert...

(Bovenop zag ik dat mijn achternaam in verband met een "ringel-s", met rare symbolen in het systeem stond en gaf aan dat dat deze best door twee ss kunnen worden vervangen omdat dit misschien de reden voor de fouten in het systeem waren, waarop ik weer de bevestiging kreeg "ik heb het zojuist voor u aangepasst", vervolgens kijk ik net op de site en staat mijn naam nog net zo raar eerin.)

Hierbij krijg ik dan toch het gevoel, dat de helpdesk aan de telefoon gewoon maar zegt wat je wilt horen maar ondertussen geen actie onderneemt. Er zijn nu meerdere dingen mis gegaan die allemaal hadden kunnen worden verkomen, als er een keer iemand een mail had geschreven of mij aan de telefoon had gezegd hoe het nou écht zat...

Hoop dat jullie communicatie onder elkaar weer wat beter wordt en vooral de communicaties richting de klant iets duidelijker wordt. (een kort mailtje wat nou de status is zou al voldoende zijn...)

Vervelend om te lezen dat het zo gelopen is bij je! Mijn advies was geweest, maar dit is een beetje mosterd na de maaltijd natuurlijk, om het eerste pakket dat aangeboden wordt te behouden en het volgende te weigeren, want dan weet je zeker dat je je spullen hebt.

Gelukkig is het inmiddels wel voor je opgelost, maar je hebt helemaal gelijk wanneer je zegt dat dit voorkomen had kunnen worden. Ik ga deze case samenvatten en doorsturen naar de teamleider op de helpdesk omdat we hier allemaal lering uit kunnen trekken.

De rare symbolen op de pakbon en factuur na het invoeren van de ringel-s hebben denk ik te maken met het ontbreken van een bepaalde tekenset in onze sync die ervoor zorgt dat je bestelling vanuit de webshop in onze ERP software terecht komt. Ik heb voor nu dit teken omgezet naar dubbel s in je account in onze backend zodat er geen vreemde tekens meer op de factuur verschijnen. Ook heb ik een ticket aangemaakt in onze development omgeving en het verzoek neergelegd om dit issue te hotfixen.

Comment

Working...
    X