Nadat bij mijn vorige bestelling meerdere keren defecte en verkeerde artikelen achter elkaar zijn geleverd en ik vervolgens 2 maanden moest wachten op mijn geld terug, heb ik een paar weken geleden tegen beter weten in opnieuw iets bij bax-shop besteld. Ik ben niet helemaal tevreden over mijn bestelling (het product zelf), en ik zou graag de (in dit geval) speakers willen omruilen tegen een paar dat 3x zo duur is. Ik heb hierop de helpdesk gebeld met een aantal vragen:
1. Is het mogelijk de speakers die ik wil retourneren op te halen bij levering van de nieuwe speakers, of uberhaupt te laten ophalen?
2. Kan het bedrag dat ik voor de eerste bestelling heb betaald worden gecrediteerd op de rekening van de nieuwe, zodat ik het verschil betaal?
3. Op mijn eerste bestelling heb ik een persoonlijke 5% kortingscode gebruikt, is het mogelijk om op de nieuwe bestelling diezelfde korting te krijgen? Aangezien ik de eerste bestelling toch retourneer?
Je raadt het waarschijnlijk al: het antwoord van deze vriendelijke mevrouw op leeftijd, die overduidelijk niet echt verstand van zaken had, was 1.nee 2. nee 3.nee. Je moet een retouraanvraag doen en dan aangeven dat je het artikel wil omruilen tegen het andere... Vooruit dan maar, dacht ik. Ik vul het retourformulier in met alle info (waarna ik waarschijnlijk weer 2 maanden moet wachten totdat het is verwerkt) waarna ik bij het verzenden gedeelte kom; verzendopties: Neem contact op met de helpdesk. Zucht. Ronald kan jij iets voor me betekenen?
1. Is het mogelijk de speakers die ik wil retourneren op te halen bij levering van de nieuwe speakers, of uberhaupt te laten ophalen?
2. Kan het bedrag dat ik voor de eerste bestelling heb betaald worden gecrediteerd op de rekening van de nieuwe, zodat ik het verschil betaal?
3. Op mijn eerste bestelling heb ik een persoonlijke 5% kortingscode gebruikt, is het mogelijk om op de nieuwe bestelling diezelfde korting te krijgen? Aangezien ik de eerste bestelling toch retourneer?
Je raadt het waarschijnlijk al: het antwoord van deze vriendelijke mevrouw op leeftijd, die overduidelijk niet echt verstand van zaken had, was 1.nee 2. nee 3.nee. Je moet een retouraanvraag doen en dan aangeven dat je het artikel wil omruilen tegen het andere... Vooruit dan maar, dacht ik. Ik vul het retourformulier in met alle info (waarna ik waarschijnlijk weer 2 maanden moet wachten totdat het is verwerkt) waarna ik bij het verzenden gedeelte kom; verzendopties: Neem contact op met de helpdesk. Zucht. Ronald kan jij iets voor me betekenen?
Comment