Announcement

Collapse
No announcement yet.

prijswijziging webshop?!?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• prijswijziging webshop?!?

Beste mensen van Bax,
    Normaal nooit te klagen over de geweldige service, maar nu toch een klein dingetje.
    Toen ik gisteren de B-stock variant van onderstaande luidsprekers bestellen, en toen ik daarnet mijn bestelling definitief wilde doen, zag ik tot mijn schrik dat de prijs van het B-stock model omhooggegaan is (was €33,-)

Is dit een tijdelijke prijsverhoging? ik wilde ze namelijk bestellen voor onze vereniging, en die hebben helaas weinig budget.

Ik wacht het antwoord even af,

B-stock is maar 1 setje. Dus als die verkocht is is het ook echt verkocht jammer joh op = op.

B-stock is namelijk bijvoorbeeld een setje wat iemand besteld heeft, geluisterd heeft, niet bevalt, terug gestuurd zonder de originele doos,
    Bax kan daar niet meer de volledige nieuwprijs voor vragen natuurlijk. Er ontbreekt namelijk iets, of er is wat ''licht'' beschadigd.

Dus gisteren gekeken, nu willen bevestigen maar iemand is je voor geweest is gewoon jammer joh.

Comment

Der is nog wel een b-stock maar die is van 33€ naar 42€ gestegen
      Dus mijn vermoede is dat er 2 b-stock's waren.
      En dat de goedkoopste verkocht is.
      Of dat Bax een fout had gemaakt, en die heeft recht gezet.

Comment

Ik denk dat de B-stock prijs gekoppeld is aan het 'origineel" want ik zag net dat die van €55 naar €62 is gestegen. Jammer maar helaas.
        T is natuurlijk niet veel geld, maar toch jammer, zeker omdat t voor het buitengedeelte van een vereniging is, en niet iedereen er even zuinig op is.

Misschien toch eens met het bestuur gaan overleggen over luidsprekers met wandmontage voor buiten

Comment

Of de volgende keer als je iets wil ok gewoon meteen op bestel drukken.

Comment

Working...
          X