Announcement

Collapse
No announcement yet.

RNN7 samenwerking met Bax-shop.nl

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• RNN7 samenwerking met Bax-shop.nl

Het werd de hoogste tijd om meer en meer aan promotie te gaan doen voor onze winkel en website bax-shop.nl. We merken dat meer en meer mensen zoeken naar het gemak en service die wij onze klanten bieden. Om nog meer mensen hiervan op de hoogte te stellen hebben we een bijzondere samenwerking afgesloten met de televisiezender RNN7.

RNN7 heeft zijn zendgebied uitgebreid naar heel zuid-west Nederland en om hun zender meer en meer te promoten gaan ze deelnemen aan diverse jeugdige en hippe activiteiten. Zo ook de Fast Forward Dance Parade te Rotterdam.

Bax-shop.nl heeft enkele deuren voor hun geopend en heeft RNN7 een verbluffende dj set cadeau gedaan om de DJ`s niet teleur te stellen.

Dit is het begin van wellicht een langdurige samenwerking tussen RNN 7 en Bax-shop.nl. Vanaf september zullen er diverse reclamespots van Bax-shop.nl uitgezonden worden op RNN7. Dus tune in!!

Graag horen wij van onze klanten waar jullie graag reclame van ons zouden willen tegenkomen. Of waar moeten wij volgens jou reclame maken om veel nieuwe klanten te trekken.

het grootste medium is en blijft internet... dus zoveel mogelijk laten linken e.d al praat ik zelf ook al genoeg op forums e.d over jullie!!

wel possitief natuurlijk!!!

(trouwens mij mag je ook wel zo,n setje geven haha)

Comment

DJscholen, festivals (flyers uitdelen), cdwinkels (flyers op de toonbank),
      gewoon gerichte reclame zegmaar... ;)

Maar wel leuk dat jullie reclamespots mogen uitzenden op RNN7 :D

Comment

Noem eens wat websites waar je onze banner zou willen zien?

Comment

Dit is de leukste startpagina voor DJ's op zoek naar leuke websites en voor mensen op zoek naar leuke DJ's!

bijvoorbeeld

Comment

Ik ga even informeren.

Comment

Zoals beloofd binnen nu en enkele weken banners op

djforum.nl, dj.startpagina.nl en dj-equipment.startpagina.nl

Comment

Een goed idee is om op mijn nieuwe apresski cd te sponsoren.
                Groet, Mike

Comment

Beste Mike,

Dit doen wij inderdaad wel vaker, ook voor het viertal vierus (zie vierusonline.nl )

Doe maar een goed voorstel via de e-mail.

Comment

ik heb binnenkort een feest voor jongeren mischien hebben jullie daar wat aan....

Comment

Hoe groot en wie is de organisator? Wij hebben diverse spandoeken van 3 x 1 meter met een reclame tekst.

Comment

De organisatie is stichting push in samen werking met party sound drive inn show hier gaat het plaats vinden www.bravo-brielle.nl Er zijn vast veel jongeren te vinden die wat met muziek willen doen of al wat met muziek doen.. het is trouwens een 16 plus feest en ik denk dat het wel lukt om zo,n 300 man naar binnen te proppen minimaal :lol:

Comment

De site werkt niet.

Overigens (no offence) 300 man is niet echt onze doelgroep. Hier kun je dus een kleine vergoeding verwachten voor de flyers (denk aan zo'n € 20).

We proberen juist meer evenementen te sponsoren met een grote massa. Denk aan de Middelburg Streetparade, RNN7 etc.

Comment

ow is goed.....

ben met meerdere dingen bezig ook met een jumpfeest in een grote sporthal maar dat is alleen nog een plan pm maar even over die flyers dan ik wil jullie graag helpen :wink:

Jullie bieden een super service dus wil dat graag aan anderen laten zien!!

Comment

2 Partysound, mail me even over dat feest, wanneer het plaats vindt etc. Dan stuur ik je twee spandoeken op ter reclame. Vervolgens zullen we je een leuke korting geven bij je volgende bestelling in en nabij het dubbele wat Robert riep.

Comment

Working...
                              X