Announcement

Collapse
No announcement yet.

Product inruilen/retourneren na de retour periode?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Product inruilen/retourneren na de retour periode?

    Geachte Bax Shop,

    Via de helpdesk krijg je geen specialist aan de lijn dus dan maar even via deze weg.

    Ik heb onlangs een DSI Mopho X4 synth bij jullie aangeschaft en nu na een aantal maanden blijkt dat ik er niet helemaal mee kan opschieten.

    Ik vroeg mij af of ik de synth nog bij jullie kan inruilen op een ander product (een drumsynth bijvoorbeeld)?

    Ik vraag niet om geld terug, ik wil enkel inruilen. dat er waardevermindering is ben ik mij ook van bewust, al zitten de protectie stickers nog wel op de toetsen en het lcd scherm.
    Is dit mogelijk?

    Met vrienlijke groet,
    Jordi

  • #2
    Beste Jordi,

    In principe ruilen we geen producten in na de afkoelperiode van 60 dagen. Natuurlijk kunnen we in sommige gevallen een uitzondering maken, maar dat hangt af van de staat waarin het product verkeerd. Niemand kan dat aan de hand van een beschrijving vaststellen, dus wanneer je wilt dat wij er serieus naar kijken, dan zal je even in een van onze winkels langs moeten gaan.

    Overigens lijkt me dit geen vraag voor een specialist, maar voor onze RMA afdeling. Mocht je niet in staat zijn in de winkel langs te komen, neem dan voor de zekerheid even contact op met onze retourenafdeling. Optie 2 in het keuzemenu.

    Comment

    Working...
    X