Announcement

Collapse
No announcement yet.

retourneren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • retourneren

    Ik heb een x aantal dagen moeten wachten op mijn bestelling (kwam in 2 delen) door een fout van Post NL.
    Nu heb ik 2 items die kapot zijn of niet werken zoals het hoort..

    Echter wil ik wel aan de slag met alles, als ik de defecte items retour doe via de post duurt het nog zeker tot eind van de week tot dat ik aan de slag kan.
    Kan ik niet gewoon naar de winkel in Amsterdam? Is voor mij namelijk een klein stukje en heb die grote dozen toch wel in de auto.

  • #2
    Voor zulke vragen kun je beter met de klantenservice bellen, zij kunnen je hier sneller antwoord op geven dan de moderator.

    Comment


    • #3
      Natuurlijk mag je ook langskomen in de winkel in Amsterdam. Let er wel op dat we daar maar een beperkte voorraad hebben in vergelijking met Goes, dus een directe omruiling wordt lastig. De helpdesk kan er in ieder geval wel voor zorgen dat er iets nieuws voor je klaarstaat in Amsterdam, meestal de volgende dag, zodat je in samenspraak een omruiling kan maken.

      Comment

      Working...
      X