Announcement

Collapse
No announcement yet.

SD-10 DMX recorder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• SD-10 DMX recorder

Perfecte snelle service wederom van Bax! Komplimenten voor de snelle levering!

De SD-10 werkt precies zoals ik verwachte en mij ook door Bax was verteld. :D
    Ik heb hem geprogrammeerd klaar staan om stand alone een programatje af te werken. Dat scheelt een hoop gesjouw met grote lichttafels!
    Na dit klusje wordt het gebruikt als back-up voor diverse lichtklusjes.

Beste John,

Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen! Plaats dit compliment over het product ook nog bij het product zelf in de webshop. De volgende geinteresseerde klanten hebben hier erg veel aan!

Wanneer je eventueel nog vragen hebt, dan horen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,

Nathanael Bax

Comment

Ik heb al een stukje bij het produkt in de webshop geplaatst. :wink:
      De enige vraag die ik op dit moment nog heb is deze: wat verstaan ze bij de fabrikant onder een "strobe" en een normaal programma? Ik vindt het verschil niet zo snel :?: .

Comment

John, even uit met hoofd gezegd is die sneller op te roepen en korter. Zou je even na moeten kijken.

Wat doe je verder precies john? Heb je een licht verhuur bedrijf of iets?

Comment

Nee, ik heb gewoon een flink uit de hand gelopen hobby :lol:
          Ik doe voor twee kabaretverenigingen het licht en geluid, en 1x per jaar zorg ik voor geluid op een corsowagen,
          Dit jaar is het echter niet alleen geluid , maar ook licht. We praten hier over het grootste bloemencorso ter wereld, met praalwagens van ruim 20 meter lang, 4.5 meter breed en 9 meter hoog!
          Wij maken dit jaar een corsowagen die een Indonesisch huis voorsteld, met daarbij een bruiloft en alles wat daarbij komt kijken. De wagen is voorzien van bijpassende Indonesische Gamalan muziek, en het huis is sfeefvol verlicht.
          Er hangt in die corsowagen een kroonluchter van ongeveer 1.70 mtr doorsnede en 1.50 mtr hoog welke ik heb voorzien van lampjes.Die lampjes worden met de SD-10 via een dimmerpack gestuurd, zodat het lijkt alsof er kaarsen instaan.
          Verder is de wagen voorzien van een soort van "sfeerverlichting"in de vorm van par 56 short, die sommige donkere hoogten van de wagen een beetje accentueren.
          Het geluid wordt voorzien met 4x MP audio TRM topkast , 2x Aztec audio actieve topkast en een Focal/dynacord L1600 versterker.
          Voor een foto en meer info kijk je op:

Buurtschap 't Kapelleke neemt jaarlijks deel aan Bloemencorso Zundert

Verder doe ik alles wat maar enigzins te maken heeft met techniek.

groeten, John.

Comment

John,

post eens wat foto`s zodra de praalwagen helemaal klaar is, ik ben erg benieuwd. Persoonlijk vind ik het erg leuk om te zien waar onze spullen worden ingezet en wat het resultaat is. Dit om ideeen voor onze eigen projecten op te doen en natuurlijk om andere klanten te tonen.

Comment

Dat ga ik proberen.Leuk om te laten zien denk ik.

Comment

Afgelopen weekeinde een beetje licht en geluid gedaan met (onder andere) de sd-10.

Een zestal par 56 met daarop filters 152, op een dimmerpack aangestuurd door een botex 12/24.
                En een kroonluchter van 1.70 mtr doorsnede met daarop lampjes die weer via een dimmerpack aangestuurd werden door de sd-10.

Twee dmx sturinkjes? Ja twee, omdat in de scenesetter de fade tijd niet geprogrammeerd kan worden, en ik twee chases met twee verschillende fadertijden nodig had.
                Vandaar de sd-10.

het ging gewoon om sfeerverlichting, dus heb ik de balken van het plafond een beetje zacht licht gegeven, en de kroonluchter vulde dat schijnsel weer aan waardoor het erg "gezellig en warm"was verlicht. Helaas heb ik er weinig foto's van, maar de volgende foto's geven een beetje een beeld van heel het gebeuren.

Comment

John,

Ziet er erg goed uit, en met recht een van de mooiste optochten dit op basis van de foto`s die je hebt gepost. Goed om te horen dat je de SD recorder goed heb kunnen inzetten.

Comment

Working...
                  X