Gisterenmiddag versterker besteld. Vanochtend bleek deze bij DHL om 9 uur gescand te zijn en in sorteerproces gegaan. Toen ineens van levering vandaag naar levering morgen. Ook vorige week (!) identiek probleem. Sterker nog, afgelopen jaar bij alle grotere (in omvang) leveringen precies hetzelfde probleem. Volgens helpdesk Bax steeds opnieuw weer een uitzondering. Maar na ongeveer 6 a 7 keer afgelopen jaar zelfde probleem is het geen toeval meer. Lijkt structureel probleem of beleid. In ieder geval is voor 23 uur besteld en volgende dag levering bij grote producten niet juist. Bij kleinere pakketten lukt het wel, vreemd genoeg.
Ik meld het elke keer bij helpdesk (mondeling en via e-mail). Krijg steeds opnieuw te horen dat Bax hier niets aan kan doen, dat ze geen enkele invloed op DHL hebben (maar er wel graag zaken mee blijven doen). Mijn vraag om het te herstellen via een avondlevering is ook nooit mogelijk.
Vandaag erg slechte en klantonvriendelijke ervaring met medewerker helpdesk. Hij was erg duidelijk dat het het probleem van de klant was en zeker niet van Bax. Een onderzoek naar de situatie vond hij onzinnig. Erg jammer, frustrerend en gemiste kans.
Voor de nuance, de productservice is wel in orde.
Ik meld het elke keer bij helpdesk (mondeling en via e-mail). Krijg steeds opnieuw te horen dat Bax hier niets aan kan doen, dat ze geen enkele invloed op DHL hebben (maar er wel graag zaken mee blijven doen). Mijn vraag om het te herstellen via een avondlevering is ook nooit mogelijk.
Vandaag erg slechte en klantonvriendelijke ervaring met medewerker helpdesk. Hij was erg duidelijk dat het het probleem van de klant was en zeker niet van Bax. Een onderzoek naar de situatie vond hij onzinnig. Erg jammer, frustrerend en gemiste kans.
Voor de nuance, de productservice is wel in orde.
Comment