Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suggestie website

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Suggestie website

Beste Webmaster / Webdesigner / UX designer,

Voor mijn administratie download altijd alle facturen van de website, hier zou ik graag verandering in willen zien.

Huidige situatie: ik ga naar mijn account, klik op de order, klik op download factuur. De browsers opent een new window. Vervolgens klik ik rechtsboven op download een een document.pdf download. Deze hernoem ik vervolgend zodat ik en mijn boekhouder duidelijker kunnen zien om welke factuur het gaat: 180630_factuur-baxmusic_12345678.pdf
    Dit vind ik teveel handelingen.

Hoe ik het graag zou willen zien: in mijn account, in order overzicht naast alle orders een link naar de factuur waarbij de bestandsnaam bestaat uit: factuurdatum_baxmusic_factuurnummer.pdf

Dan zou het helemaal mooi zijn als je aan einde van het jaar 1 zip kan downloaden waarin alle facturen van een heel jaar zouden staan. Ik kan mij voorstellen dat meer klanten hier behoefte aan hebben, maar ik hoor dit graag in de comments.

Met vriendelijke groet,
    Lucas Degen
    0
    Ja, goed idee
    0%
    0
    Nee, niet nodig
    0%
    0

The poll is expired.

Last edited by culas; Monday-18-06-2018, 23:01.

idee voor website

ideeën voor de website.

beste bax-shop, mijn naam is jeroen en heb een ideale idee voor jullie website, ik weet niet of dat het hier geplaatst kan worden, maar kon zo even geen andere vinden waar het beste bij paste. mijn idee gaat als volgt.

jullie weten dat je een review kan plaatsen op een product wat jij gekocht hebt of als je het interessant lijkt. nu kwam ik pas achter dat je maar een keer een review kan plaatsen per product en dan niet kan aanpassen als je na een tijdje toch anders over denkt of je mening is veranderd. zou dit geen ideale oplossing kunnen zijn ? zodat als je een product terug krijgt en weer eentje terugstuurt naar de klanten dat ze daarna wel tevreden over het product kan zijn en daardoor meer positieve reacties kan ontvangen ? dit hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar het zou wel handig zijn.

ik hoor graag een reactie terug van jullie :) ;)

groetjes van jeroen van den berkmortel ( mmpproducer)
    Last edited by mmpproducer; Thursday-30-08-2018, 12:59. Reason: foute woord gebruikt

Comment

Working...
    X