Dag,
ik heb vandaag na een bezoek aan de Bax winkel in Amsterdam ter plekke een nieuwe subwoofer besteld en ook betaald. Echter was deze in Amsterdam niet meer op voorraad dus zou hij vanuit Goes verzonden worden naar mijn adres. Ter plekke is mij gevraagd of ik al een account had (deze heb ik) en heb vervolgens betaald. Ik heb echter nergens in m'n mail die gekoppeld is aan dat account een bevestiging gehad en ook in mijn account staat de order er niet bij. Ik heb alleen de ter plekke uitgeprinte factuur.
Daarnaast vroeg ik mij af of ik de subwoofer wellicht morgen (zondag) ook zou kunnen ophalen in Rotterdam (waar hij wel op voorraad is).
Weet iemand of de winkels/bax ook op zondag te bereiken zijn? Ik weet dat de winkels wel open zijn maar zou graag willen weten of ik ook daadwerkelijk de sub zou kunnen ophalen voordat ik onnodig een half uur ga rijden.
ik heb vandaag na een bezoek aan de Bax winkel in Amsterdam ter plekke een nieuwe subwoofer besteld en ook betaald. Echter was deze in Amsterdam niet meer op voorraad dus zou hij vanuit Goes verzonden worden naar mijn adres. Ter plekke is mij gevraagd of ik al een account had (deze heb ik) en heb vervolgens betaald. Ik heb echter nergens in m'n mail die gekoppeld is aan dat account een bevestiging gehad en ook in mijn account staat de order er niet bij. Ik heb alleen de ter plekke uitgeprinte factuur.
Daarnaast vroeg ik mij af of ik de subwoofer wellicht morgen (zondag) ook zou kunnen ophalen in Rotterdam (waar hij wel op voorraad is).
Weet iemand of de winkels/bax ook op zondag te bereiken zijn? Ik weet dat de winkels wel open zijn maar zou graag willen weten of ik ook daadwerkelijk de sub zou kunnen ophalen voordat ik onnodig een half uur ga rijden.
Comment