Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vraag over bestelling in winkel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag over bestelling in winkel

Dag,

ik heb vandaag na een bezoek aan de Bax winkel in Amsterdam ter plekke een nieuwe subwoofer besteld en ook betaald. Echter was deze in Amsterdam niet meer op voorraad dus zou hij vanuit Goes verzonden worden naar mijn adres. Ter plekke is mij gevraagd of ik al een account had (deze heb ik) en heb vervolgens betaald. Ik heb echter nergens in m'n mail die gekoppeld is aan dat account een bevestiging gehad en ook in mijn account staat de order er niet bij. Ik heb alleen de ter plekke uitgeprinte factuur.

Daarnaast vroeg ik mij af of ik de subwoofer wellicht morgen (zondag) ook zou kunnen ophalen in Rotterdam (waar hij wel op voorraad is).

Weet iemand of de winkels/bax ook op zondag te bereiken zijn? Ik weet dat de winkels wel open zijn maar zou graag willen weten of ik ook daadwerkelijk de sub zou kunnen ophalen voordat ik onnodig een half uur ga rijden.

Hi Bram,

Het forum is normaliter niet de juiste plek om snel informatie van ons te krijgen, omdat dit meer een community is voor reguliere productinhoudelijke zaken. ;)

Voor bestellingen kun je altijd het beste de klantenservice contacteren en indien het wat haast heeft geniet bellen de voorkeur. Omdat in de decemberperiode wat meer klanten vragen voor ons hebben kan het voorkomen dat het even duurt voor je iemand te pakken kunt krijgen.

Ik heb gekeken in ons ordersysteem op basis van het e-mailadres waarmee je je op het forum geregistreerd hebt maar heb hier geen aankoop van een subwoofer in kunnen vinden.

Ik zie dat deze order is aangemaakt op een mailadres wat eindigt op een kpnplanet extensie. Mogelijk weet je dan in welke mailbox je moet zoeken als je het origineel wilt terugvinden. ;)

Voor de zekerheid zal ik je de gegevens even apart mailen naar het mailadres waarmee je je ook op het forum geregistreerd hebt. Ook stuur ik je de tracking-informatie even. De zending is onderweg!

Comment

Bedankt voor je reactie.Op zondag is de helpdesk gesloten dus ik dacht ik probeer het even via het forum! Wat betreft de accounts, ik heb in de winkel zelf het verkeerde account gekozen dus mijn fout! Toch bedankt voor je moeite!

Comment

Working...
      X