Announcement

Collapse
No announcement yet.

klantenservice reageert niet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• klantenservice reageert niet

Hallo,

Ik heb reeds een carnauba wax besteld bij bax shop maar toen mijn pakket geleverd zou worden kwam DHL met de error dat het adres onjuist was. hierdoor is het pakket retour gestuurd naar bax maar verder heb ik nooit meet iets van het pakket kunnen vernemen. sinds 17-01 gaat het pakket heen en weer naar verscheidene sorteercentra, naar mijn weten klopt het adres gewoon en is het label dus onleesbaar oid.

de mail helpdesk@bax-shop.nl beantwoord mijn mailtjes niet, ook de telefonische service beantwoord niet want dan sta je een 25 minuten in de wacht en dan hangt de klantenservice zelf op!
    ook op het invulformulier nog geen antwoord..

ik wil graag mijn gitaar kunnen in waxxen na het polijsten ervan..
    op 13-01 heb ik de wax besteld, bestelnummer
    4513790 (1201486433)

ik heb hier het factuur nummer van 17-01
    J104513790 (1201486433)

maar op 22-01 heb ik opnieuw een factuur gekregen van de wax, met nummer
    6229237 (1201486433)

M.V.G.
    Pim

Originally posted by FunkeyPim12 View Post
    de mail helpdesk@bax-shop.nl beantwoord mijn mailtjes niet, ook de telefonische service beantwoord niet want dan sta je een 25 minuten in de wacht en dan hangt de klantenservice zelf op!
    Zonder te willen stoken in een toch al niet zo goed 'huwelijk': ik ben benieuwd wat hun excuus nu is. In december was het Sint en Kerst.

Overigens ken ik dit helemaal niet, de response op mijn vragen (telefonisch/email) was altijd goed. Maar het is alweer een tijdje geleden dat ik iets bestelde.

Peter

Comment

Originally posted by FunkeyPim12 View Post
      Hallo,

Ik heb reeds een carnauba wax besteld bij bax shop maar toen mijn pakket geleverd zou worden kwam DHL met de error dat het adres onjuist was. hierdoor is het pakket retour gestuurd naar bax maar verder heb ik nooit meet iets van het pakket kunnen vernemen. sinds 17-01 gaat het pakket heen en weer naar verscheidene sorteercentra, naar mijn weten klopt het adres gewoon en is het label dus onleesbaar oid.

ik wil graag mijn gitaar kunnen in waxxen na het polijsten ervan..
      op 13-01 heb ik de wax besteld, bestelnummer
      4513790 (1201486433)

ik heb hier het factuur nummer van 17-01
      J104513790 (1201486433)

maar op 22-01 heb ik opnieuw een factuur gekregen van de wax, met nummer
      6229237 (1201486433)

M.V.G.
      Pim
      Hoi Pim,

Zojuist heb ik je bestelling opnieuw laten versturen en nog op je mail gereageerd. Excuses dat het zo lang geduurd heeft en dat we je niet direct konden helpen.

Ik kan niet ontkennen dat we het erg druk hebben op de klantenservice, daarom zijn we zorgvuldig maar wel met enige spoed een nieuwe groep enthousiaste collega's aan het trainen. In februari start er ook weer een nieuwe groep zodat we weer de dienstverlening kunnen bieden die je van ons mag verwachten.

Wat het ophangen betreft: dat ga ik onderzoeken want dat is absoluut niet acceptabel. We hebben een redelijk geavanceerd belsysteem waar ik via de logs in principe wel wat wijzer kan worden. Zover ik kan kijken zie ik twee abandoned calls staan. Ik zie dat er geen verbinding met een medewerker geweest is waardoor ik denk dat er een hickup in de software gezeten heeft. Uiteraard is dat ook op geen enkele manier goed te praten. Om dit uit te laten zoeken heb ik net een ticket geopend bij de leverancier van onze software.

Mijn excuses voor het ongemak en een hele fijne avond toegewenst

Comment

Ik ervaar momenteel precies hetzelfde. Krijg geen antwoord op mailtjes. Telefoon krijg ik te horen dat er een wachttijd is van langer dan een half uur.
        Ik heb een Seagul gitaar gekocht. Dag erop was hij bijna 30 euro goedkoper. Heb hier ook geen melding van gehad of zo, dat hij goedkoper werd. Ik kan hem wel retour sturen en opnieuw bestellen, maar ik ga er vanuit dat Bax het teveel betaalde terugstort. Ik wacht echter nog steeds op antwoord.

Comment

Inmiddels antwoord van Ronald gekregen. Het prijsverschil wordt teruggestort op mijn rekening. :)

Comment

Product niet aangekomen wegens fout.

Beste Ronald,

Ik heb precies dit zelfde probleem. 2 dagen geleden heb ik een bestelling gedaan op een speakon - jack 3 meter kabel maar die is nooit binnengekomen omdat het over me hoofd is gegaan dat ik als postcode 4879LE heb ingevuld wat eigenlijk 7948LE is.

Bij de DHL track en trace kan ik zien dat het product is geretouneerd. Hier dus hetzelfde probleem want klantenservice heeft over een half uur wachttijd en de email van de helpdesk reageert niet op me mailtjes, ook heb ik me geld niet weer gezien.

Ik wil deze kabel nog graag hebben alleen heb ik de vraag of ik het bedrag terug gestort krijg en een nieuwe moet bestellen of als jullie er 1 naar mij opsturen en het geld niet terug storten.
            ( https://www.bax-shop.nl/speakerkabel...hoCQbYQAvD_BwE )

Mvg. JR Bouwman

Comment

Ik sta nu al 40 minuten in de wacht om jullie klantenservice aan de lijn te krijgen en ik krijg steeds datzelfde klote bericht te horen. Hoe lang gaat dit nog duren, want ik heb het idee dat ik gewoon aan het lijntje word gehouden. Jullie beloven dat een bestelling de volgende dag wordt geleverd, maar de vervoerder DHL kent dat track en trace nummer dat ik heb gekregen niet. Je kan mij in ieder geval als klant afschrijven.

Comment

Working...
              X