Announcement

Collapse
No announcement yet.

Product komt niet aan.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Product komt niet aan.

Beste lezer,

Ik heb 2 dagen geleden een bestelling gedaan op een speakon - jack 3 meter kabel maar die is nooit binnengekomen omdat het over me hoofd is gegaan dat ik als postcode 4879LE heb ingevuld wat eigenlijk 7948LE is.

Bij de DHL track en trace kan ik zien dat het product is geretourneerd. De klantenservice heeft meer dan een half uur wachttijd en de email van de helpdesk reageert niet op me mailtjes, ook heb ik me geld niet weer gezien.

Ik wil deze kabel nog graag hebben alleen heb ik de vraag of ik het bedrag terug gestort krijg en een nieuwe moet bestellen of als bax er 1 naar mij opsturen en het geld niet terug stort.
    ( https://www.bax-shop.nl/speakerkabel...hoCQbYQAvD_BwE )

Mvg. JR Bouwman

Nah, een beetje meer geduld mag je wel hebben. Door je eigen fout is een pakketje retour gegaan en dan moeten anderen meteen op stel en sprong jouw fout herstellen.

Je hebt inmiddels, als je tenminste de moeite genomen hebt om andere reacties te lezen (daar waar je bovenstaande bericht overal gezet hebt), dat Bax het druk heeft en dat daaraan gewerkt wordt.
    Dan zou je gevoeglijk kunnen verwachten dat het misschien ietsje langer duurt dan één dag.

Peter

Comment

Working...
    X