Beste lezer,
Ik heb 2 dagen geleden een bestelling gedaan op een speakon - jack 3 meter kabel maar die is nooit binnengekomen omdat het over me hoofd is gegaan dat ik als postcode 4879LE heb ingevuld wat eigenlijk 7948LE is.
Bij de DHL track en trace kan ik zien dat het product is geretourneerd. De klantenservice heeft meer dan een half uur wachttijd en de email van de helpdesk reageert niet op me mailtjes, ook heb ik me geld niet weer gezien.
Ik wil deze kabel nog graag hebben alleen heb ik de vraag of ik het bedrag terug gestort krijg en een nieuwe moet bestellen of als bax er 1 naar mij opsturen en het geld niet terug stort.
( https://www.bax-shop.nl/speakerkabel...hoCQbYQAvD_BwE )
Mvg. JR Bouwman
Ik heb 2 dagen geleden een bestelling gedaan op een speakon - jack 3 meter kabel maar die is nooit binnengekomen omdat het over me hoofd is gegaan dat ik als postcode 4879LE heb ingevuld wat eigenlijk 7948LE is.
Bij de DHL track en trace kan ik zien dat het product is geretourneerd. De klantenservice heeft meer dan een half uur wachttijd en de email van de helpdesk reageert niet op me mailtjes, ook heb ik me geld niet weer gezien.
Ik wil deze kabel nog graag hebben alleen heb ik de vraag of ik het bedrag terug gestort krijg en een nieuwe moet bestellen of als bax er 1 naar mij opsturen en het geld niet terug stort.
( https://www.bax-shop.nl/speakerkabel...hoCQbYQAvD_BwE )
Mvg. JR Bouwman
Comment