Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mijn ervaring met retour zending

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn ervaring met retour zending

Heb meer dan 3 weken terug een vox ac15 bij bax gekocht,alles oke behalve dat het toch mijn geluid niet was.Dus een retour aanvraag ingediend en een retour label ontvangen , alles terug netjes ingepakt….En het pakket terug verzonden via Bpost….Na een week heb ik meerdere mail verstuurd om te vragen of ze al iets ontvangen hadden..Geen antwoord….Toen vond ik ticket nr van Bpost met het track nr…Bleek dat het pakket nog altijd(verwerkt werd door Bpost…Klacht dossier ingediend bij Bpost met alle nodige info , na 2 dagen kreeg ik deze mail van Bpost.

((( De originele afzender van deze retour zending is een contractuele klant. Daarom vragen wij u om de afzender te contacteren ( bax dus ). Via hun contract met de postdiensten kunnen zij een versnelde procedure bekomen en u direct van een gepaste oplossing voorzien.)))en dat het dossier nr van mij gesloten was!!!

Alles naar Bax getuurd met de nodige info…(2x zelfs)

GEEN ANTWOORD….HEEL ERG TELEURGESTELD, …Dus waarschijnlijk mijn geld kwijt (595€)…
    PS…Ben al jaren een trouwe klant geweest..…heeft iemand ook zo een ervaring?
    Last edited by dpg; Saturday-20-07-2019, 18:57.

Nog altijd niets....Bestaat BAX nog ????:mad:

Comment

Alles in orde nu...Het lag niet aan bax maar aan de belgische post (BPOST) duurde 5 weken voor bax het pakket aankreeg...sorry Bax...
      Last edited by dpg; Friday-09-08-2019, 11:44.

Comment

Working...
      X