Op donderdag 25/7 stelde ik via de Helpdesk een vraag i.v.m. garantie van een bepaald product dat bij jullie gekocht zou zijn een half jaar geleden (ik wou dit verifiëren aan de hand van de naam van de koper of aan de hand van de serienummers). Op maandag 5/8 heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen (ook niet in spam).
Uiteraard begrijp ik dat het druk is, maar als klant die op het punt stond volgende maand een grootschalige aankoop te doen van meer dan 5000 euro, geeft mij dit het gevoel dat het verkopen en afleveren niet snel genoeg kan gaan, maar daarna alle service wegvalt. Niet goed voor het vertrouwen, het doet een mens zelfs twee keer nadenken. Zeker als je online heel wat van diezelfde verhalen en avonturen leest.
Jammer dus dat het zo moet, maar bij deze dan toch via het forum de vraag of mijn e-mail (verstuurd vanaf eigen e-mailadres) even opgevist en beantwoord kan worden. Ik las dat ik binnen de 7 dagen een antwoord mocht verwachten (wat op zich eigenlijk al ongehoord lang is), maar intussen zijn we immers 12 dagen verder.
Groeten
Joris
Uiteraard begrijp ik dat het druk is, maar als klant die op het punt stond volgende maand een grootschalige aankoop te doen van meer dan 5000 euro, geeft mij dit het gevoel dat het verkopen en afleveren niet snel genoeg kan gaan, maar daarna alle service wegvalt. Niet goed voor het vertrouwen, het doet een mens zelfs twee keer nadenken. Zeker als je online heel wat van diezelfde verhalen en avonturen leest.
Jammer dus dat het zo moet, maar bij deze dan toch via het forum de vraag of mijn e-mail (verstuurd vanaf eigen e-mailadres) even opgevist en beantwoord kan worden. Ik las dat ik binnen de 7 dagen een antwoord mocht verwachten (wat op zich eigenlijk al ongehoord lang is), maar intussen zijn we immers 12 dagen verder.
Groeten
Joris
Comment