Announcement
Collapse
No announcement yet.
geen respons van helpdesk - aflevering 37
Collapse
X
-
Hebben jullie het dan over retailers (eventueel met webshop) of simpele basic webshops?
Uiteraard heb ik ook nog prima ervaringen, ook met online aankopen. Gelukkig maar. Maar met webwinkels is de drempel voor deugdelijke communicatie, en daarmee ook service, toch wel wat hoger.
Op een artikel van 5 euro verwacht ik geen service. Maar bij duurdere aankopen wil ik toch echt door een concreet persoon geholpen worden en niet door een webpagina.
Overigens wil ik geen links of namen van anderen ontvangen hier. Dat zou ik ongepast vinden richting Bax waar ik persoonlijk gewoon tevreden mee ben. Ik ga niemand bashen waar ik ondertussen wel bestel.
Originally posted by BT-Studio View PostDaar zal Bax het van moeten hebben. ;)
Ik reken dan gewoon niet op garantie en neem het risico. Die 2 euro heb je vaak al dubbel en dwars uitgespaard op andere online voordeligere aankopen. Op het geheel verlies je nog niets. Bax is vaak zoveel goedkoper dat je met een tweede keer bestellen nog steeds goedkoop uit bent. Who minds?!Last edited by feestneus; Monday-04-11-2019, 16:03.
Comment
-
Originally posted by feestneus View PostGa jij als ondernemer dan tien minuten of meer steken in garantie van een artikeltje van 2 euro?
Peter
Comment
-
Originally posted by feestneus View PostHebben jullie het dan over retailers (eventueel met webshop) of simpele basic webshops?
Uiteraard heb ik ook nog prima ervaringen, ook met online aankopen. Gelukkig maar. Maar met webwinkels is de drempel voor deugdelijke communicatie, en daarmee ook service, toch wel wat hoger.
Voorbeeld. Heb ooit eens iets besteld (klein bedrag) en leverancier was zo vriendelijk om bij pakket een catalogus er bij in te pakken.
Leuk maar de gewicht van deze catalogus had enkele van mijn artikelen beschadigd.
Geen groot probleem (bedrag) maar helaas niet meer bruikbaar. Dus nieuwe besteld.
Ook maar even gemaild (tip) dat het bijpakken van een catalogus risico's oplevert.
Zelfde dag mail terug met excuses, en melding dat geld (ook van eerste bestelling) terug wordt gestort en nieuw pakket met spoed wordt opgestuurd.
En een bedankje voor de tip.
Raad eens bij wie ik mijn volgende bestelling (groter bedrag) plaats?
Originally posted by feestneus View PostOp een artikel van 5 euro verwacht ik geen service.
Originally posted by feestneus View PostMaar bij duurdere aankopen wil ik toch echt door een concreet persoon geholpen worden en niet door een webpagina.
Originally posted by feestneus View PostOverigens wil ik geen links of namen van anderen ontvangen hier. Dat zou ik ongepast vinden richting Bax waar ik persoonlijk gewoon tevreden mee ben. Ik ga niemand bashen waar ik ondertussen wel bestel.
Originally posted by feestneus View PostGa jij als ondernemer dan tien minuten of meer steken in garantie van een artikeltje van 2 euro?
Ik reken dan gewoon niet op garantie en neem het risico. Die 2 euro heb je vaak al dubbel en dwars uitgespaard op andere online voordeligere aankopen. Op het geheel verlies je nog niets. Bax is vaak zoveel goedkoper dat je met een tweede keer bestellen nog steeds goedkoop uit bent. Who minds?!
Los van prijs, opnieuw leveren betekend langer dat 10 minuten... heb het niet voor niks besteld.
Comment
Comment