Announcement

Collapse
No announcement yet.

Service?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Service?

    Vrijdagochtend eindelijk de knoop doorgehakt. Ik had een nieuwe mixer nodig voor een feest. De mijne gaf op donderdag de geest, waardoor de keuze iets makkelijker werd. Ik was altijd al gek van de ddj1000 en aangezien ik nu een nieuwe mixer moest hebben kon ik net zo goed meteen daarvoor gaan. Ik bestelde deze + een flightcase om 11.00 uur vrijdagochtend bij Bax omdat deze als 1 van de weinige meteen zou kunnen leveren. Na de bestelling alle mailtjes gehad dat er betaald was en dat ze aan de slag gingen. Zaterdagochtend kreeg ik pas een track en trace maar als ik op de link drukte kwam er te staan dat deze zending niet in hun bestand voorkomt. (Op het moment van schrijven nog steeds dezelfde melding). Ik begon zaterdagmiddag toch een beetje te twijfelen omdat de link niet werkte en er ook niet op mijn mail gereageerd werd. Toch maar een andere mixer moeten regelen want om 17.00uur was er nog niks aan de deur geweest, of had ik een mailtje van Bax shop. Zeer slecht dit en ik zal Bax ook aan niemand aanbevelen. Als je je niet aan je afspraken kan houden maak ze dan ook niet. Ik ben benieuwd of ik überhaupt nog iets binnen krijg van ze.

  • #2
    Originally posted by CH13L View Post
    Vrijdagochtend eindelijk de knoop doorgehakt. Ik had een nieuwe mixer nodig voor een feest. De mijne gaf op donderdag de geest, waardoor de keuze iets makkelijker werd. Ik was altijd al gek van de ddj1000 en aangezien ik nu een nieuwe mixer moest hebben kon ik net zo goed meteen daarvoor gaan. Ik bestelde deze + een flightcase om 11.00 uur vrijdagochtend bij Bax omdat deze als 1 van de weinige meteen zou kunnen leveren. Na de bestelling alle mailtjes gehad dat er betaald was en dat ze aan de slag gingen. Zaterdagochtend kreeg ik pas een track en trace maar als ik op de link drukte kwam er te staan dat deze zending niet in hun bestand voorkomt. (Op het moment van schrijven nog steeds dezelfde melding). Ik begon zaterdagmiddag toch een beetje te twijfelen omdat de link niet werkte en er ook niet op mijn mail gereageerd werd. Toch maar een andere mixer moeten regelen want om 17.00uur was er nog niks aan de deur geweest, of had ik een mailtje van Bax shop. Zeer slecht dit en ik zal Bax ook aan niemand aanbevelen. Als je je niet aan je afspraken kan houden maak ze dan ook niet. Ik ben benieuwd of ik überhaupt nog iets binnen krijg van ze.
    Het gaat inderdaad van kwaad naar erger. Hun service is ronduit schandalig!! Een echte schandvlek voor zo'n groot bedrijf.

    Comment


    • #3
      Helaas krijgt de reguliere forumbezoeker (ja hoor, die zijn er) dit soort berichten vaker te lezen, en de meesten hebben ook al besloten niets meer bij Bax te bestellen (maar het forum is soms wel leuk).

      Als iedere potentiële koper eerst deze berichten zouden lezen, dan verkochten ze bij Bax niet meer zo veel.

      Vroeger zwierf er nog wel eens een moderator rond, die wel eens schakelde tussen de klantenservice en berichten hier, maar ik zie dat Ronald minstens de laatste maand niet meer actief is geweest.

      Peter

      Comment


      • #4
        Originally posted by pboosten View Post
        Helaas krijgt de reguliere forumbezoeker (ja hoor, die zijn er) dit soort berichten vaker te lezen, en de meesten hebben ook al besloten niets meer bij Bax te bestellen (maar het forum is soms wel leuk).

        Als iedere potentiële koper eerst deze berichten zouden lezen, dan verkochten ze bij Bax niet meer zo veel.

        Vroeger zwierf er nog wel eens een moderator rond, die wel eens schakelde tussen de klantenservice en berichten hier, maar ik zie dat Ronald minstens de laatste maand niet meer actief is geweest.

        Peter
        Hoewel ik tot nu nog geen klachten heb over bezorging of fouten hierin, ben ik door de forumberichten wel terughoudend geworden met bestellen. In het verleden was Bax vaak stukken goedkoper dan anderen, maar dit is ook niet meer zoals het was. Bestel nu meestal in Duitsland bij het grote bedrijf daar.

        Comment


        • #5
          Originally posted by René Sance View Post
          Hoewel ik tot nu nog geen klachten heb over bezorging of fouten hierin, ben ik door de forumberichten wel terughoudend geworden met bestellen. In het verleden was Bax vaak stukken goedkoper dan anderen, maar dit is ook niet meer zoals het was. Bestel nu meestal in Duitsland bij het grote bedrijf daar.
          Bezorgen met fouten zou hen te veel geld kosten. Maar heb je al eens contact genomen als het per ongeluk fout gaat? Bij email contact mag je blij zijn dat je binnen de week antwoord krijgt. Telefonisch is meestal een wachttijd van een kwartier en dan krijg je iemand aan de lijn die redelijk arrogant is en van toeten of blazen weet. Voor zo'n groot bedrijf kan dit echt niet en getuigt van bitter weinig respect tegenover hun klanten.

          Comment


          • #6
            Mijn ervaringen net bezorgen en service uit Duitsland zijn meer dan uitstekend.

            Comment


            • #7
              Originally posted by BT-Studio View Post
              Mijn ervaringen net bezorgen en service uit Duitsland zijn meer dan uitstekend.
              De mijne ook :)

              Comment


              • #8
                Originally posted by BT-Studio View Post
                Mijn ervaringen net bezorgen en service uit Duitsland zijn meer dan uitstekend.
                #metoo

                Erg dat we dit moeten berichten op het forum van 'de concurrent'

                Peter

                Comment

                Working...
                X