Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pakketje niet bezorgd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pakketje niet bezorgd

Heb een setje gitaarsnaren besteld en volgens DHL is het gisteren bezorgd. Kreeg idd een mailtje waarin zelfs een krabbeltje te zien is. Echter heb ik niks ontvangen en dus ook niks getekend uiteraard. Navraag bij buren in de hele straat leverde niks op... één adres paar huizen verder was niemand thuis..dus dat is de laatste mogelijkheid, zou kunnen maar wel toevallig dat juist het ene adres waar niemand thuis is mijn pakje heeft.

Contact met DHL gehad die het afdoet met 'vreemd verhaal' en stuurt me terug naar Bax, maar die antwoordt mijn mail niet. Moet ik nou gaan bellen of wat? Nooit problemen gehad met Bax of DHL verder...wie heeft in godsnaam voor mijn pakketje getekend.

Nou..ook de overgebleven huizen hadden niks ontvangen.. inmiddels onderzoek laten starten via Bax. Iemand hier ervaringen mee?

Comment

Ik heb al eens gehoord dat een pakketbezorger zelf voor het pakketje getekend had, nadat hij het in iemands brievenbus deponeerde. Verder heb ik ook wel eens meegemaakt dat een pakket 'afgeleverd' was, terwijl het dat niet was. Navraag bij DHL leverde toen op wie voor mijn pakket getekend had (dus huisnummer), maar omdat daar de meisjesnaam op stond van mijn vrouw, en verderop in de straat iemand woont met dezelfde naam, heeft hij dat pakket daarheen gebracht (alles goed gekomen, we hebben eerlijke buren :) ). Dus ik vind het eigenlijk vreemd dat DHL jou niet kan vertellen waar dat pakket is, m.i. is dat een DHL-probleem, en niet een BAX-probleem.

Peter

Comment

BAX heeft voor DHL gekozen voor bezorging van hun pakketjes Peter. Dus ook hun probleem

Comment

Ja het probleem zal idd bij DHL ontstaan zijn... onderzoek starten gaat echter altijd via een team of persoon van Bax die daarin samenwerken met DHL.
          Ik verwacht nog een pakketje uit Duitsland dat ook via DHL moet komen.. inmiddels al een week geleden verzendbevestiging gehad. Maar hopen dat dit wel goed gaat. Cross my fingers.
          ​​​​

Comment

Op de track en trace pagina stond afgeleverd op mijn adres. Met daaronder een paraafje van een mij onbekend iemand..zal toch niet bezorger zelf zijn die getekend heeft

Comment

Nou iig wel fijn van Bax dat ze een nieuw setje snaren sturen. DHL mysterie zal wel onopgelost blijven..

Comment

Originally posted by Guido Ramackers View Post
                ..zal toch niet bezorger zelf zijn die getekend heeft
                Nou...

Peter

Comment

Toch nog opgelost... bleek een straat achter de onze afgeleverd te zijn op hetzelfde nummer.

Comment

Working...
                  X