Ik ben al weken geduldig aan het wachten op niets.
Medeli DD315 elektronisch drumstel kwam defect toe (9 januari).
Toen ik ze opbelde namen ze direct de telefoon op en kreeg ik te horen dat ik het als retour kon aanmelden op de website en gratis via bpost kon terugsturen.
10 januari heb ik het via bpost terug verzonden naar Bax music.
2 Weken later ging ik een nieuw toestel ontvangen.
Ik heb geduldig gewacht. Niets vernomen. De telefoon nemen ze niet meer op en na uren aan de lijn te hangen en mij bont en blauw te betalen heb ik ze op 11 februari een mail gestuurd.
6 dagen later kreeg ik antwoord... Ze hebben mijn retour verwerkt maar ze hebben het te druk.
Dus ik heb mijn laatste geduld ingezet maar helaas... Het levert niets op. Ik word volledig genegeerd...
Ik zou graag mijn geld terug krijgen want ik vertrouw jullie manier van werken helemaal niet meer.
Medeli DD315 elektronisch drumstel kwam defect toe (9 januari).
Toen ik ze opbelde namen ze direct de telefoon op en kreeg ik te horen dat ik het als retour kon aanmelden op de website en gratis via bpost kon terugsturen.
10 januari heb ik het via bpost terug verzonden naar Bax music.
2 Weken later ging ik een nieuw toestel ontvangen.
Ik heb geduldig gewacht. Niets vernomen. De telefoon nemen ze niet meer op en na uren aan de lijn te hangen en mij bont en blauw te betalen heb ik ze op 11 februari een mail gestuurd.
6 dagen later kreeg ik antwoord... Ze hebben mijn retour verwerkt maar ze hebben het te druk.
Dus ik heb mijn laatste geduld ingezet maar helaas... Het levert niets op. Ik word volledig genegeerd...
Ik zou graag mijn geld terug krijgen want ik vertrouw jullie manier van werken helemaal niet meer.