Ongeveer +- 2 maanden geleden heb ik op bax een e-gitaar besteld met Ideal, toen die eenmaal binnen kwam heb ik toch besloten om hem opnieuw te bestellen omdat er ineens een 10% korting op dat merk zat. Omdat ik te weinig geld op mijn rekening had omdat het geld van de 1e e-gitaar nog niet terug gestort was had ik besloten om met after pay te betalen. Naast de 2e e-gitaar die ik had besteld had ik ook een hoofdtelefoon versterker bijbesteld en snaren. Van mijn 2e bestelling bij bax kreeg ik tevens ook alleen een verzendingsbevestiging van de e-gitaar. Omdat ik had besloten deze terug te sturen omdat het toch niet naar wensen was stond het factuur dus op 10,30. De hoofdtelefoon versterker en de snaren. De hoofdtelefoon versterker en snaren heb ik tevens nooit binnen gekregen en heb ik ook nooit enige verzendbevestiging van gekregen. Na 2x bax hebben gebeld zeiden ze steeds dat ze me terug zouden bellen en heb na 4 dagen nog steeds niks gehoord. Morgen is mijn laatste dag om te betalen aan after pay, en dan wordt het doorgestuurd naar een incasso bureau.
Heeft iemand anders hier ervaring mee en weet wat ik moet doen?
Heeft iemand anders hier ervaring mee en weet wat ik moet doen?