Het is een actieve DI, zal de producttekst gelijk even aanpassen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier alle fouten die in de webshop staan
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
De American DJ Accu Spot Hybrid LED / MSD movinghead staat twee keer in de veiling, terwel er ook bijstaat dat er maar 1 beschikbaar is.
Comment
-
Rick,
Ik zat zo op jullie website wat recentie's van andere mensen aan het lezen.
Maar bij deze recentie: http://www.bax-shop.nl/rook-machines...t-details.html staat een E-Mail adderes van iemand bij !
warom ik dit aangeef: voor de veiligheid en tegen spammen via de E-Mail. :$
gr bram :D
Comment
-
Niet fout, maar opmerking voor eventuele toevoeging
DAP speakon multikabel 4-weg 15 meter
Product:
DAP speakon multikabel 4-weg 15 meter
Algemeen:
Sluit nu uw volledige passieve geluidsset aan zonder dat u allemaal losse kabels heeft liggen. Deze stevige multikabel is 15 meter lang en voorzien van vier losse male speakon connectoren aan de ene zijde. Aan de andere zijde vindt u een stevig blokje met daarop de female connectoren. Gemakkelijk aan te sluiten en ook nog eens zeer stevig.
Specificaties:
- lengte kabel: 15 m
- speakon connectoren
- 4-weg systeem
- hoogwaardige en slijtvaste kabel
Misschien handig om ook de aderdikte te vermelden, en of het over een 4polige of 2polige aansluitng beschikt
Comment
-
Ik heb een flightcase besteld, staat gewoon voor 20:00 besteld morgen in huis.
krijg ik een mailtje dat die word nageleverd. terwijl er nog steeds staat voor 20:00 besteld morgen in huis.
Pioneer ontwikkelt haar producten verder met de CDJ-2000 Nexus en CDJ-900, daar moet Prodjuser natuurlijk op inspelen! Deze case is geschikt voor de CDJ 2000nxs, 2000, 900, 850, 1000 en 800!
[edit] en hier snap ik helemaal niks van, flightcase is denk ik ook verstuurd want heb een verzonden bericht gekregen kan dit niet samen met de cdj en 2 rca kabeltjes worden verzonden, ik wacht af[edit]Last edited by --Djdave--; Wednesday-06-07-2011, 21:40.
Comment
Comment