Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oh, sorry ik dacht dat je zij vrijdag. Was het product op voorraad dan? Anders moet je morgen even een belletje doen. Dan kijken zij in het systeem van hoe en wat.

Comment

• Ik zal ze morgen anders even bellen.

Comment

• Maar is dan je product op voorraad of niet? :)

Comment

• Ja het was op vooraad, als ik kijk via track and trace, ligt het in het verdeelcenter in nederland klaar voor verzending, dus met een beetje geluk komt het morgen mijn richting uit.

Comment

• Dan heeft bax-shop er naar mijn inzien niets meer mee te maken.
            De bestelling is immers volgbaar via track en trace zoals je al zei.
            Dus gewoon even afwachten en anders via NLpost (of via twitter) contact opnemen.

Comment

• De hoezen zijn aangekomen, waarschijnlijk iets te lang in het verdeelcenter van het postkantoor blijven liggen, Bax zal wel correct gehandeld hebben.

Comment

• Deze Monitor fostex pm0.4 mkii set staat bij Luidsprekersets, niet echt fout, maar hoort denk ik meer bij de categorie "dj-studio-monitor"!

Comment

• -
                  Last edited by Rene_T; Friday-22-07-2011, 15:29. Reason: Geen onzinnigheden hier SVP

Comment

• beter wordt onze vriend pieterhop van het forum af gekicked..

Comment

• Originally posted by pieterhop View Post
                      saai, dat je op deze manier aandachtwil!

Comment

• Originally posted by pieterhop View Post
                        warom zet je dit op het forum ?
                        omdat er veel mensen naar je filmpje gaan kijken...:eek:
                        mischeen een bannetje door rick ?!

(waar is rick eigelijk hij reageert al lang niet meer)

Comment

• rick helpt verhuizen ;)

Comment

• oow vandaar dat hij er (bijna) nooit meer is

Comment

• Ben inderdaad een tijdje niet aanwezig geweest omdat ik mijn PC de laatste 2 weken niet meer gezien heb.

User in kwestie maar gelijk van het forum gemikt, scheelt me weer tijd en moeite in de toekomst. ;)

Comment

• en weer een, bij DIT product, werkt de link niet bij
                                "Tips of opmerkingen over dit product:
                                - klik hier voor meer informatie over dit product
                                "

Comment

Working...
                                X