Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Mol View Post
    Geen fout in de webshop maar wel bij TNT, ik moest vandaag mijn defecte reloop mixer terug sturen naar bax. TNT gebeld om het pakje te komen ophalen en via mail kreeg ik van TNT de vrachtbrief, bij controle staat het oude adres nog vermeld op de vrachtbrief dus terug gebeld naar TNT om te melden dat het adres niet klopt, de chauffer heeft dit gelukkig mogen aanpassen, had ik dit niet gezien was mijn pakje een paar dagen onder weg vertelde de chauffeur. Even bellen naar TNT België om dit euvel aan te passen.

En dan op de webshop.

Er staat dat het zwarte zijn maar op de foto zijn het zilveren.

De Showtec LED Par 64 Pro short is verbeterde versie van de populaire LED Par 64, en een stuk feller! Deze LED Par 64 Pro is DMX te besturen of via de ingebouwde programma\'s automatische of geluidsgestuurd te gebruiken!

Idem voor deze par 56.

http://www.bax-shop.nl/led-par-56/sh...t-details.html
    Highlite heeft nog geen afbeeldingen van de zwarte versie. En een product zonder foto verkoopt niet. ;) Dus hebben we gekozen voor de zilveren versie als afbeelding, met een naar ons idee duidelijke opmerking er onder.

Comment

• Bij mij lukt het niet meer om bij de webshop te selecteren op prijs in alle catogories.

Comment

• Lukt hier wel gewoon, ze zijn bezig geweest aan het voorzijde-systeem van de shop dus wellicht is er een bug geweest die al is opgelost. :)

Comment

• Ik kan nogsteeds niet bijv. de prijs selecteren, of een pagina verder kijken. Dan kom ik steeds op de zelfde begin pagina. Ik hoop dat hier iets aan gedaan word..

Comment

• Heb ik ook.. Hij blijft steeds op de zelfde pagina hangen...

Comment

• zelfde hier! kan ook niet meer sorteren op prijs of dergelijks...ook foto's bekijken gaat lastig

Comment

• sorteren werkt niet meer op mozilla firefox, foto's laden idd heel langzaam

Comment

• Ik kan niet meer de 2de foto bekijken van alle producten.

Comment

• Problemen zijn bekend en doorgegeven. Wordt aan gewerkt.

Comment

• Bij een aantal pagina's krijg ik dit bericht: Template bestand niet gevonden! Kijken voor template:baxshop

* ook last van de nieuwste Joomla versie? *

Comment

• maar ze hebben het vorige probleem verholpen! gelukkig maar, want die functie miste ik al wel!

Comment

• Er is inderdaad een Joomla update uitgevoerd, maar ik heb zelf die melding nog niet gezien.. Kun je eens een screenshotje maken als je die nog eens krijgt?

Comment

• Originally posted by Jasper View Post
                            Aangepast naar 5000, dank.
                            De Url niet: http://www.bax-shop.nl/led-movinghea...t-details.html
                            ^ daar staat ie ;)

MVG. Boyd

Comment

• URL is bij deze ook aangepast. ;)

Comment

• Grappig dat jullie met Joomla werken, had het er niet achter gezocht. Ik dacht dat jullie wel een betaalt systeem hadden o.i.d.

Comment

Working...
                                X