Als ik bij Geluid en recording op Randapparatuur, en dan op Signaal Splitters kom ik bij alle producten in de shop.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier alle fouten die in de webshop staan
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Wilt u iets futuristisch aan het plafond in uw discotheek of evenementlocatie laten hangen? Deze 12 puntige opblaasbare ster heeft een stroboscoop binnen in het frame voor een fraai lichtgevend effect.
Tips of opmerkingen over dit product:
- Let op: ondanks dat de foto's ook andere kleurstellingen laten zien betreft dit de witte uitvoering. De eerste foto betreft de 12-puntige ster met extra punten, u krijgt de ster zoals deze op de derde foto is uitgevoerd maar dan in het wit.
Comment
-
Originally posted by Dj-scratch View PostDit vind ik wel een slechte fout eigenlijk. In de mail staat dat je overal 7.5% korting op krijgt, en op de website zelf staat m.u.v (met uitzondering van) DMT, DAP, SHOWTEC.
Beetje tegenstrijdig vind je niet?
7.5% KORTING OP HET GEHELE ASSORTIMENT!
met uitzondering van DMT, DAP en Showtec
Comment
-
Originally posted by Dj-scratch View PostDit vind ik wel een slechte fout eigenlijk. In de mail staat dat je overal 7.5% korting op krijgt, en op de website zelf staat m.u.v (met uitzondering van) DMT, DAP, SHOWTEC.
Beetje tegenstrijdig vind je niet?
Comment
-
Highlite wil inderdaad 9 van de 10 keer niet openlijk meedoen aan dit soort acties. Je kunt eventueel de korting wel krijgen, maar dan moet je even de helpdesk contacteren a.s. woensdag.
Maargoed, de andere pakweg 197 merken doen wel gewoon mee.. ;) dus er is nog meer dan voldoende voordeel te behalen.
Comment
Comment