Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Als ik bij Geluid en recording op Randapparatuur, en dan op Signaal Splitters kom ik bij alle producten in de shop.

Comment

• Categorie randapparatuur moet opnieuw worden ingedeeld (zijn een hoop subcategorieën voor aangemaakt). Zodoende dat het mogelijk is dat de komende tijd nog e.e.a. niet helemaal goed staat in die sectie.

Comment

• Geen fout, maar misschien iets handigs. Bij de bax group buy. Het lijkt mij handig om er dan een link bij te zetten van de product pagina. Scheelt een beetje moeite om het op te zoeken :P Misschien een link in het plaatje of dergelijke?

Comment

• Wilt u iets futuristisch aan het plafond in uw discotheek of evenementlocatie laten hangen? Deze 12 puntige opblaasbare ster heeft een stroboscoop binnen in het frame voor een fraai lichtgevend effect.

Tips of opmerkingen over dit product:
          - Let op: ondanks dat de foto's ook andere kleurstellingen laten zien betreft dit de witte uitvoering. De eerste foto betreft de 12-puntige ster met extra punten, u krijgt de ster zoals deze op de derde foto is uitgevoerd maar dan in het wit.
          Er is geen derde foto.

Comment

• Fixed!

Comment

• Er staat dat er op woensdag 2 november iets speciaals gaat gebeuren en dat we maandag meer info krijgen. Het is vandaag maandag maar geen informatie!:eek:

Comment

• Ik heb hem zojuist ontvangen!

Comment

• Jawel, er is 7.5% korting op het gehele asortiment!

EDIT: Late reactie, had pagina nog niet herladen :oops:

Comment

• Dit vind ik wel een slechte fout eigenlijk. In de mail staat dat je overal 7.5% korting op krijgt, en op de website zelf staat m.u.v (met uitzondering van) DMT, DAP, SHOWTEC.

Beetje tegenstrijdig vind je niet?

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
                      Dit vind ik wel een slechte fout eigenlijk. In de mail staat dat je overal 7.5% korting op krijgt, en op de website zelf staat m.u.v (met uitzondering van) DMT, DAP, SHOWTEC.

Mee eens.
                      7.5% KORTING OP HET GEHELE ASSORTIMENT!
                      met uitzondering van DMT, DAP en Showtec

Comment

• Dat is toch altijd zo? Bij elke actie staat er dat Showtec, Dap en DMT uitgesloten zijn. Highlight wil volgens mij niet dat hun prijzen teveel schommelen.

Comment

• Originally posted by Rio View Post
                          Dat is toch altijd zo? Bij elke actie staat er dat Showtec, Dap en DMT uitgesloten zijn. Highlight wil volgens mij niet dat hun prijzen teveel schommelen.
                          Oh, dat wist ik niet dat dit altijd zo was.

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
                            Dit vind ik wel een slechte fout eigenlijk. In de mail staat dat je overal 7.5% korting op krijgt, en op de website zelf staat m.u.v (met uitzondering van) DMT, DAP, SHOWTEC.

Dat is bijna altijd bij acties van een webshop!

Comment

• Highlite wil inderdaad 9 van de 10 keer niet openlijk meedoen aan dit soort acties. Je kunt eventueel de korting wel krijgen, maar dan moet je even de helpdesk contacteren a.s. woensdag.

Maargoed, de andere pakweg 197 merken doen wel gewoon mee.. ;) dus er is nog meer dan voldoende voordeel te behalen.

Comment

• Dat weet ik. Maar waarom zetten jullie dat dan niet in de mail? Zo voorkom je zulke reacties..

Comment

Working...
                                X