Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Stereo Events
    Originally posted by Vincent
    bij mijn gegevens (jouw gegevens) staat dat ik geboren ben op 01 01 1907 ofzo
    als ik het wijzig en "verstuur" en dan weer naar de gegevens kijk staat er weer hetzelfde als eerst!?
    Gast, heb je nu echt niks beters te doen? :lol:

*vraagteken niet nee, dacht dat jij dat er zelf achter had gezet?
    Laten we elkaar nou gewoon in zijn/haar waarde houden. Ik weet zeker dat de jongens van Bax heel erg blij zijn met zo iemand.

Beste mensen, ik ben het met Robert eens. Laat iedereen nou in zijn waarde! en ga niet onnodig reageren op dingen of reactie's uitlokken! dus kom op jongens weer ontopic en nogmaals bedankt iedereen voor het posten van fouten :lol:

Comment

• Fouten weer hersteld, hartelijk dank.

Comment

• deze spiegel bol van 75cm + safety haak kost 394,75??
        is dit wel de echte prijs?????????????????

dit is de link

groete
        evert

Comment

• spiegelbollen boven de 50 cm zijn inderdaad gigantisch duur, je moet er vanuit gaan dat dit met de hand gemaakt wordt en ik denk dat ze de grotere bollen niet eens op voorraad hebben... je moet maar is op sites van concurentie kijken naar de prijzen ;-) dan is bax nog goedkoop

Comment

• die spiegel bollen ow dat wist ik niet ik had er al een hoor
            maar dacht misschien typ fout
            mzzl
            evert

Comment

• "DB technologies is zeer bekend mijn zijn actieve luidspreker systemen." "...kwestie van driekabels..."

Comment

• eej, die haalde je net uit mijn mailtje zeker? :P

Comment

• Klopt :lol:
                  ik zag 'm, en ik denk: Ik post hem eventjes 8)
                  En dan voor jou ook een stukje eer:
                  Met dank aan sonic boom :D

Comment

• dat ik die zelf niet zag, zeker te veel met topic bezig :P

Comment

• Hebben we nog een eindsprint rondom de race voor de CD map??? Het is namelijk de laatste dag van de maand.

Comment

• Misschien dat ik in het verkeerde topic zit, maar zou er misschien een functie in het forum kunnen worden gezet: alle berichten markeren als gelezen? Ik moet nu op alle onderwerpen drukken op deze van deze status af te krijgen, terwijl ik eigenlijk alleen de topics lees die mij ook echt wat interesseren :wink:

Misschien een idee?

Comment

• Originally posted by Robert
                          Misschien dat ik in het verkeerde topic zit, maar zou er misschien een functie in het forum kunnen worden gezet: alle berichten markeren als gelezen? Ik moet nu op alle onderwerpen drukken op deze van deze status af te krijgen, terwijl ik eigenlijk alleen de topics lees die mij ook echt wat interesseren :wink:

Misschien een idee?
                          Kijk eens goed bovenaan alle subforums? Staat er al :wink:

Comment

• op de hoofdpagina, tussen de forums en het who's online gedeelte ;-)

Comment

• my bad :oops:

mag wel wat groter dan :P

Comment

• Je hebt het nu gevonden toch? :wink:

Comment

Working...
                                X