Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by DJMa5treat View Post
    Het is niet echt een fout in teksten, meer iets voor de ICT afdeling...
    Als ik de zoekfunctie gebruik, en ik selecteer vervolgens iets aan om mijn zoekopdracht te verfijnen, dan verdwijnen de overige opties, en als ik dan het kruisje weer wegklik, dan komen de overige opties niet meer terug.
    Bijv. als ik zoek op "Kontrol" dan krijg ik een hoop resultaten. Als ik dan klik op "DJ gear", en vervolgens klik ik op "Native Instruments". Dan verdwijnt alles ineens uit beide rijen met opties. Soms verdwijnt het al bij de eerste keer klikken, soms bij de 2e. Als ik niet "Native Instruments" maar "JB systems" had aangeklikt, dan verdwenen een paar willekeurige merken.
    Dit is enkel een voorbeeld, en komt niet altijd voor, en als het voorkomt ook niet altijd in deze volgorde.
    Bij welke zoekfuncties is dit het geval? (Snel zoeken, uitgebreid zoeken, en gaat het om de popup of echt de zoekresultaten?)

Comment

• Uitgebreid zoeken + popup
      Het komt niet altijd voor, maar bij mij zo'n 7 op de 10 keer.

Comment

• Moet dit niet nederlands zijn? ;)

Soms zie ik ook nog wel eens een product langskomen met een productfoto die op een laminaatvloer of ergens anders is gemaakt....

Comment

• engelse tekstjes staan er wel meer.

Dat laminaat vloer gedoe is dan meestal uit de B-stock. Of misschien een tijdelijke foto?

Comment

• Jup, ik let er niet echt op maar zie ze wel eens langskomen.

Comment

• Originally posted by DJ Lars View Post
              Sommige oude producten staan er nog met een engelse tekst, zijn ooit eens vlug ingevoerd in het verleden (maar dan praat je ook over 5 jaar terug ofzo ;))
              Soms zie ik ook nog wel eens een product langskomen met een productfoto die op een laminaatvloer of ergens anders is gemaakt....
              Dan zijn het vaak B-stock modellen, waarbij een actuele foto van het product in kwestie is gemaakt, of producten die net uitgebracht zijn en waar nog geen fatsoenlijke foto's van zijn bijvoorbeeld. Mocht je iets vinden wat daar buiten valt, laat maar komen!

Comment

• Tja, ik dacht van die Martin, het is een aardig prijzig product dus een nederlands verhaaltje had wel gekund :P
                Het zijn volgens mij inderdaad veel B-stock producten en nieuwe producten. :)

Comment

• Het product is van Procab, maar het logo van Accu Case!

Link: http://www.bax-shop.nl/xlr-xlr/proca...t-details.html

Comment

• Is een product dat met regelmaat van leverancier wisselt. Ligt er dus maar aan waar we het voor de beste prijs en zo snel mogelijk kunnen krijgen. ;) Product zelf is gewoon hetzelfde in principe, dus ik laat het liever zo staan.

Comment

• Ah oke. Ik had laatst een Procab verlooppluggen set gekocht bij jullie.
                      Maar op de pakbon stond er uiteindelijk meer HQ dan Procab. Ik neem aan dat dat weer het zelfde verhaal is?

Comment

• Klopt inderdaad.

Comment

• Hier weer een foutje!
                          Het gaat om de xenyx 802.
                          Maar in de product tekst staat 803!

Comment

• Aangepast!

Comment

• De FAD-9 van Omnitronic heeft er overal 9 van. 9 faders, 9 drukknoppen en 9 rotary encoders. Verder beschikt hij over diverse transportknoppen en 4 banks, geschikt voor gebruik met uw DAW!

Deze controller heeft een crossfader, geen masterfader; in de specs is het een masterfader, lees ik de tekst ook, dan is het ineens een crossfader geworden! ;)

Comment

• Het kan aan mij liggen maar volgens mij zal het zo zijn dat de max spl hoger zal liggen dan de contenu spl.

Gaat om het volgende. De alto sub 12

Dit is ook zo bij de 15 inch versie het geval.

Comment

Working...
                                X