Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Als iemand hem wilt kopen zou ik gewoon de set kopen. Kan die losse net zo goed het assortiment uit!

Maar dat de set nog goedkoper is dan het product los vind ik een beetje buitenaards.

Comment

• ik neem aan dat dit niet "uiteraard" goedkoper is (want de rookmachine appart is duurder dan het geheel samen), maar ik denk niet dat het daarom een fout hoeft te zijn.

Comment

• Bij de prijsvraag (confetti shooter) staat een andere stroomkabel dan bedoel word

Comment

• Stabiele betaalbare wind-up statief met een maximale hoogte van 4.00 meter en draagkracht van 85 kg. Wordt geleverd met T-bar. Deze prijs kwaliteits verhouding is uitstekend te noemen.

Let op de draagkracht in het verhaal i.t.t. de specs

Comment

• Je kan het ook op vatten als 8500 kg... maar is iig een fout ja!

Comment

• Inderdaad WTF33, de maximum draagkracht is 85 kg ipv 100.

Comment

• @JanPetersen, 8500 kg op een statief, was het maar waar

Comment

• Dit is niet de FX-0700 maar de FX-700. Geldt ook voor de losse rookmachine.
                  Aangepast!
                  En (misschien?) geen fout, maar waarom is ie met vloeistof goedkoper dan los?
                  Kan zijn dat een concurrent de bundel eveneens voor een actieprijs aanbiedt (maar het product niet los), waarbij we met de prijs meegaan. Gaat semi-automatisch dus ik weet niet de precieze reden er achter. Hoe dan ook, als je een dergelijke situatie tegenkomt, pak je voordeel. ;)

Showtec LED Par 56 zilver wordt nog verder aangepast met juiste omschrijving. Afbeeldingen kan nog even duren omdat we hier nog niet de juiste afbeeldingen voor hebben. De nieuwe zilveren variant heeft hetzelfde nieuwe filterframe als de zwarte variant (kleinere rasters).

Comment

• Ook de ST-132 is gecorrigeerd!

Comment

• Niet echt een fout maar vreemde url:

Als je naar bax-shop.nl/blog gaat krijg je gewoon het blog te zien. Maar als ik intyp bax-shop.nl//blog dan krijg ik te zien dat de bax shop offline is.

Comment

• Je moet dan ook geen dubbele slash typen. ;)

Dit gebeurt met alle links waar tweemaal een slash achter elkaar wordt neergezet.

Comment

• Hier een foutje;

In de lijst van actieve fullrange speakers van het merk 'Skytec' staat bij de Skytec SP1500A dat deze minder dan 150 kost, maar hij kost 169!

Comment

• Aangepast!

Comment

• Hier staat onder 'Algemeen:' dat de American Audio XSP-8 een frequentiebereik van 20Hz tot 20Khz heeft. Dit lijkt me wel extreem laag voor een 8". ;)

Comment

• Aangepast, moet 70 Hz zijn.

Comment

Working...
                                X