Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dit staat overigens bij elke versie van de XSP serie. Dus van 8" tot en met 15" en zowel de actieve als passieve versie. Lijkt me sterk dat elke speaker uit de XSP serie van 20Hz tot 20KHz gaat...
    Last edited by larsholm; Saturday-13-10-2012, 18:03.

Comment

• Zal heel de serie ff laten checken, dank voor de melding.

Comment

• Zelfde als de BX subs van Omnitronic. Maar daar is het helaas serieus bedoeld...

Comment

• Leuke tekst als je onder het kopje toneel verlichting zoekt bij deze lamp: http://www.bax-shop.nl/toneel-verlic...l#.UHme9MUxoSY

Een must have voor een beginnende drive in show? Lijkt me niet echt.. Haha

Comment

• Originally posted by JanPetersen View Post
            Zelfde als de BX subs van Omnitronic. Maar daar is het helaas serieus bedoeld...
            Wat is hier mis mee?

Originally posted by Dj-scratch View Post
            Leuke tekst als je onder het kopje toneel verlichting zoekt bij deze lamp: http://www.bax-shop.nl/toneel-verlic...l#.UHme9MUxoSY

Een must have voor een beginnende drive in show? Lijkt me niet echt.. Haha
            Tekst wat aangepast.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
              Wat is hier mis mee?
              Duide erop dat Omnitronic deze gegevens geeft. Maar er geen ene bal van klopt. Ja, misschien krijg je er op -90db iets van 30hz nog uit. Maar meer echt niet;-)

ontopic: Ergens halverwege deze pagina staat een ethernet chassis. Die hoort niet echt thuis xlr denk ik maar zo..

Comment

• Originally posted by JanPetersen View Post
                ontopic: Ergens halverwege deze pagina staat een ethernet chassis. Die hoort niet echt thuis xlr denk ik maar zo..
                Fixed.

Comment

• Klinkt er vreemd, kan goed tegen bier, maar stof is funest! ;-)

Zeer populaire 8 kanaals oersterke mixer welke zeer veel gebruikt wordt voor horeca en rental toepassingen.

Comment

• Aangepast.

Comment

• In het samenvattende stukje van dit product ergens halverwege deze pagina staat 8gig ipv. 16gig.

Comment

• Dank voor de melding, aangepast.

Comment

• Sinds pas heb ik last, als ik bij jullie op een product pagina zit te kijken, en de foto's heb geopend, en dan terug wil naar de vorige pagina, een stuk of 4 keer moet klikken (als ik 3 foto's heb geopend). Maar eerst was dit toch niet?

Begint me namelijk flink te irriteren. Zeker als je bij een product 8 foto's hebt.. Dan moet je 9 keer klikken, wil je terug naar de vorige pagina gaan.

Comment

• Welke browser gebruik je?

Comment

• Google Chrome

Comment

• ICT gaat het oppakken.

Comment

Working...
                                X