Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dit is toch echt géén dynacord ;-)

Comment

• Originally posted by JanPetersen View Post
      Bij dit product staat dat er een ster gemiddelde van 2/5 sterren is.
      Echter, in geen 1 van de recencies staat lager dan 4 sterren.

Dan vraag ik me enigzins af hoe er 2 sterren kunnen staan
      Soms worden reviews verwijderd. Dan worden ze nog wel meegeteld, maar zijn ze niet meer zichtbaar.

Comment

Dit is toch echt géén dynacord ;-)
        Fixed!

Comment

• Bij dit tekstje op deze pagina staat de letter 'l' van 'luidspreker-onderdelen' niet onder de koppeling ;-)

"Losse drivers hebt u nodig als een woofer, tweeter of conus aan vervanging toe is of als u uw eigen luidsprekers bouwt. In deze categorie hebben we een ruim aanbod van drivers en recone kits voor de meest uiteenlopende speakers. Meer speaker-onderdelen vindt u onder de luidspreker-onderdelen."
          ..... |

Comment

• Hier; deze woofer heeft een belastbaarheid van 92db. Staat overigens ook in de korte omschrijving ;-)

edit: Deze het zelfde riedeltje !

Comment

• Aangepast, bedankt weer.

Comment

• Even iets voor de ICT, op de ipad bij de producten gaat de pagina de hele tijd mhoog zodra je het scherm loslaat

Comment

• Originally posted by larsholm View Post
                  Als ik ingelogd ben klopt het wel, dan staat onderaan het forum: "Alle tijden zijn GMT +1.", wat natuurlijk klopt. Maar zodra ik niet ingelogd ben staat er: "Alle tijden zijn GMT +2". Dat klopt natuurlijk niet. ;)

Wel ingelogd:

afbeelding

Niet ingelogd:

afbeelding
                  Dit is gefixt. Check even of het goed werkt, mochten er nog problemen zijn dan verneem ik het graag.

Comment

• Originally posted by DynaSpan View Post
                    Even iets voor de ICT, op de ipad bij de producten gaat de pagina de hele tijd mhoog zodra je het scherm loslaat
                    Dit probleem heb ik ook, iphone.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                      Dit is gefixt. Check even of het goed werkt, mochten er nog problemen zijn dan verneem ik het graag.
                      Werkt weer perfect ;)

Even iets voor de ICT, op de ipad bij de producten gaat de pagina de hele tijd mhoog zodra je het scherm loslaat
                      Dit heb ik ook, maar alleen zodra ik een foto uitvergroot door er op te klikken. (android)

Comment

• Dat met de foto heb ik altijd al gehad, vond ik niet zo'n probleem. Maar als ik in de webshop een lijst met producten wil bekijken en ik scroll naar beneden. Laat ik los, dan vlieg ik weer terug naar boven?

Comment

Dat met de foto heb ik altijd al gehad, vond ik niet zo'n probleem. Maar als ik in de webshop een lijst met producten wil bekijken en ik scroll naar beneden. Laat ik los, dan vlieg ik weer terug naar boven?
                          Daar heb ik geen last van op android. Alleen bij de foto's.

Comment

• Ik heb er op mijn iPhone ook last van, het is behoorlijk irritant. Ik hoop dat hier heel snel een oplossing voor is.

Comment

• iPad bug gemeld bij ICT.

Comment

• HK Audio Linear luidspreker set 1 (B-Stock) is duurder dan de normale?
                                B-Stock €3675
                                Normale €3645

Comment

Working...
                                X