Dit is toch echt géén dynacord ;-)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier alle fouten die in de webshop staan
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Soms worden reviews verwijderd. Dan worden ze nog wel meegeteld, maar zijn ze niet meer zichtbaar.
Comment
-
Bij dit tekstje op deze pagina staat de letter 'l' van 'luidspreker-onderdelen' niet onder de koppeling ;-)
"Losse drivers hebt u nodig als een woofer, tweeter of conus aan vervanging toe is of als u uw eigen luidsprekers bouwt. In deze categorie hebben we een ruim aanbod van drivers en recone kits voor de meest uiteenlopende speakers. Meer speaker-onderdelen vindt u onder de luidspreker-onderdelen."
..... |
Comment
-
Originally posted by larsholm View PostAls ik ingelogd ben klopt het wel, dan staat onderaan het forum: "Alle tijden zijn GMT +1.", wat natuurlijk klopt. Maar zodra ik niet ingelogd ben staat er: "Alle tijden zijn GMT +2". Dat klopt natuurlijk niet. ;)
Wel ingelogd:
afbeelding
Niet ingelogd:
afbeelding
Comment
-
Originally posted by Rick View PostDit is gefixt. Check even of het goed werkt, mochten er nog problemen zijn dan verneem ik het graag.
Even iets voor de ICT, op de ipad bij de producten gaat de pagina de hele tijd mhoog zodra je het scherm loslaat
Comment
-
Originally posted by JanPetersen View PostDat met de foto heb ik altijd al gehad, vond ik niet zo'n probleem. Maar als ik in de webshop een lijst met producten wil bekijken en ik scroll naar beneden. Laat ik los, dan vlieg ik weer terug naar boven?
Comment
-
Comment
Comment