Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• iPad bug is gerepareerd, vandaag komt er een nieuwe liveversie van de shop online. Hiermee zou de bug gefixt moeten zijn. Mochten dingen nog steeds niet correct werken dan verneem ik het graag.

Prijs van het Linear systeem zal ik aanpassen.

Comment

• Wanneer komt deze nieuwe versie online?

Comment

• Is al online als het goed is. :)

Comment

• Dan is het nog steeds niet opgelost.:)

Comment

• Welke iPad heb je, welke browser en welke browserversie? Dan kan ICT er even naar kijken.

Comment

• Op mijn iPad 3 met safari en alle meest recente software erop werkt alles weer goed.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                Welke iPad heb je, welke browser en welke browserversie? Dan kan ICT er even naar kijken.
                Geen iPad, maar een iPhone 5. Ik gebruik gewoon iOS 6.01 (laatste versie) en dus ook laatst nieuwe versie van safari.

Edit: op de iPad (2de generatie) werkt het wel. Ik hoop dat het op de iPhone binnenkort ook wel werkt!
                Last edited by Guest; Wednesday-07-11-2012, 11:23.

Comment

• Ah, op mijn iPhone 4 met iOS 6.01 heb ik nog wel dezelfde problemen.

Comment

• Op mijn iphone is het foto probleem nog steeds hetzelfde, springt steeds weg!
                    En de productpagina doet helaas ook nog altijd hetzelfde!

Comment

• iPhone probleem staat op de lijst om gefixed te worden. iPad gebeuren zou weer naar behoren moeten functioneren.

Comment

• In de lijst met producten, deze, staat bij de HK PRO 210S staat; 'Ook deze subwoofer heeft goed geluid en kan er hard.'
                        Ik denk dat het een en het ander niet geheel correct is... ;-)

Comment

• Aangepast!

Comment

• Ik wist niet dat er neodymium spreekspoelen bestaan...
                            Zie specificaties van de RCF NX M15-A!

Comment

• Aangepast. Moest vermoedelijk neodymium magneet zijn, maar kan dit zo snel niet terugvinden.

Comment

• Hier het antwoord: RCF website ;-)
                                Kijk dan even bij de 'FEATURES' en je ziet dat het inderdaad neodymium magneet moet zijn!

Comment

Working...
                                X