Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik gebruik mobiel van HTC, en met de browser die daarbij hoort, ik kan kiezen tussen twee, Chrome of "browser" (heeft dus eigenlijk geen naam), en dit keer was dit op de gewone browser.
    Ik ging naar bax-blog.nl. Toen kwam ik terecht op m.bax-blog.nl
    Ik ging de hele lijst met stukjes tekst en filmpjes af, en kwam het filmpje tegen van de showroom. Nou, toen kreeg ik dus een heel ander filmpje dan er had moeten staan.
    Toen ik vervolgens naar bax-shop.tv ging, en ik weer ging zoeken in de (heel wat kortere lijst) met video's, en ik klikte op hetzelfde filmpje als op het blog, kwam ik die keer wel de goede tegen. Als het nu nog niet duidelijk is, dan weet ik het niet meer ;)

Comment

• Thanks voor de uitleg. Ga dit thuis eens uitproberen.

Comment

• Als ik in de shop een prijsklasse zoekfilter kies, dan geeft hij geen producten weer en krijg ik deze melding:

Sorry, er zijn geen artikelen die voldoen aan uw eisen!
        Dit terwijl er wel degelijk producten in de gekozen prijsklasse zijn....

Comment

• Kun je daar wellicht iets meer concrete voorbeelden bij geven en achterliggende info? Om welk product gaat het, welke categorie, browser, computer/tablet/smartphone?

Dat maakt het achterhalen van eventuele fouten makkelijker.

Comment

• Sorry,

Het is op de pc, zowel bij mij thuis als op school. De browsers zijn chrome en internet explorer. De besturingssystemen zijn allebij windows.

Voor de rest is het gewoon overal hetzelfde verhaal. Bij elke productcategorie werkt het dus niet...

Het gaat erom dat als ik bijvoorbeeld op deze pagina een prijscategorie selecteer, dat ik dan direct de melding krijg dat er geen producten zijn die aan de eisen voldoen. terwijl dit wel zo is.
            Last edited by larsholm; Tuesday-27-11-2012, 19:02.

Comment

• Hier lijkt alles wel te werken.

Je typt een zoekopdracht in, de popup verschijnt met resultaten, je selecteert een prijsklasse, vervolgens selecteer je een categorie en subcategorie en dan verschijnt een melding 'geen resultaten'? Of hoe moet ik dat precies zien?

Comment

• ik ondervind ook geen enkel probleem op internet explorer en firefox...

edit: nu ik beter begrijp wat er bedoeld word, merk ik dat ik ook geen keuze kan ingeven voor een bepaalde prijsklasse
                Last edited by Mathias Van Rechem; Tuesday-27-11-2012, 19:24.

Comment

• Hier hetzelfde probleem.

Je gaat naar een product categorie(http://www.bax-shop.nl/microfoon/sig...asse=&limit=30) en vervolgens selecteer je de prijsklasse, daar staat wel achter een getal. Dit is in iedere categorie zo.

Browsers: Firefox, Chrome en IE

Comment

• Ik heb de link aangeklikt die DJordy heeft gepost, ik krijg hetzelfde probleem bij elke prijsklasse.
                    Browser: Firefox

Comment

• Originally posted by DJordy View Post
                      Hier hetzelfde probleem.

Je gaat naar een product categorie(http://www.bax-shop.nl/microfoon/sig...asse=&limit=30) en vervolgens selecteer je de prijsklasse, daar staat wel achter een getal. Dit is in iedere categorie zo.

Browsers: Firefox, Chrome en IE
                      Dat bedoel ik ook. ;)

Comment

• Duidelijk, ik zie het nu ook. Ga ik opnemen met de afdeling ICT.

Comment

• - microfoonkabel met bedieningstoetsen voor iPhone, iPod en iPad

Alle producten die volumeregeling hebben voor de iPhone werken ook op de Macbook en de iMac. Deze fout vind ik vrijwel in alle advertenties, niet een groote fout maar toch.

Comment

• Bij ons geldt, als we het niet zeker weten of als het niet vermeld staat, vermelden we het liever niet. :)

Leveranciers geven ons een specificatielijst plus features en daar houden we ons aan. Het zou niet de eerste keer zijn dat we alles aanpassen en er toevallig een leverancier met producten tussen zit waarbij het net niet kan. ;) Als de leverancier het niet expliciet vermeldt, vermelden wij het ook niet.

Comment

• http://www.bax-shop.nl/b-stock-aanbi...t-details.html

Verkeerde foto zit er tussen

Comment

• Dank voor de tip, aangepast.

Comment

Working...
                                X