Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is een typo. Kan dit helaas zelf niet aanpassen. ;) Toch bedankt voor de melding.

Comment

• Nieuw lid hier en altijd naar volle tevredenheid besteld zonder fouten of wat dan ook. Mag ook wel eens gezegd worden dacht ik

Comment

• Nieuwe layout, hier moet ik en de computer nog even aan wennen denk ik...

Comment

• Klopt, vandaag is de livegang van een nieuwe front- en backendversie. (Dus nog niet de befaamde nieuwe site, maar wel alvast een aangepaste look :))

Momenteel werkt onze ICT-afdeling hard om alles op z'n plek te krijgen, mocht je in de loop van de dag vreemde dingen tegenkomen dan hoor ik dat graag. (Het is wel mogelijk dat je momenteel een wat vreemde weergave hebt, of dat bepaalde zaken nog wat stroef gaan.)

Comment

• Ik mis de knop rechtsboven om lekker snel naar het forum te gaan.

Verder zit het er een stuk beter uit.

Comment

• Led stroboscopen zijn niet meer wat ze geweest zijn. Hier heeft de afbeelding toch echt wel veel weg van een moving head ;)

Comment

• Gaan we laten aanpassen.

Comment

• ik heb er hier een :

De EPQ2000 is een professionele 2000 Watt lichtgewicht versterker van Behringer Europower. Deze krachtversterker bevat vier kanalen met ATR (Accelerated Transient Respons) technologie.

Er staat dat die 4 kanalen heeft maar zijn er 2.

Comment

• Aangepast, dank voor de melding.

Comment

• Vanwaar dit prijsverschil?

DJM 2000 €2075,-
                      Pioneer DJM-2000 koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis. We Support Your Stage!

DJM 2000 incl. stopkap €2009,-

Comment

• Is waarschijnlijk een concurrent die aan het stunten is, waardoor wij qua setprijs meegaan. Ik zou zeggen, profiteer zolang het nog kan.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                          Is waarschijnlijk een concurrent die aan het stunten is, waardoor wij qua setprijs meegaan. Ik zou zeggen, profiteer zolang het nog kan.
                          Djm 2000 is toch net (heel veel) boven mijn budget.

Comment

• Na bax-shop.fr nu ook bax-shop.hgl! Haagse versie ;)

Pioneer CDJ 350 tabletop speler set + Prodector stofkappe

Comment

• Aangepast.

Comment

• De DVA S10 van dB Technologies is een 18 inch actieve subwoofer uitgerust met een 1000 Watt RMS Digipro versterker voor vervormingloze digitale versterking.

Product:
                                dB Technologies DVA S10 actieve subwoofer

Algemeen:
                                De DVA S10 is een 18 inch subwoofer met 1000 Watt RMS Digipro versterker. Deze subkast produceert een maximale geluidsdruk van 136 dB waardoor het frequentiebereik al bij 40 Hz begint. De versterker heeft een actieve stereo crossover met high-pass uitgang voor naar een eventuele topkast.

Aan diverse praktische features is ook gedacht met aan de boven- en zijkant een M20 schroefdraad, ergonomisch geplaatste handvatten en een vergrendelbare stroom-in- én -uitgang voor het handig aansluiten van een tweede sub of topkast.

Specificaties:
                                - actieve 18" subwoofer
                                - 18" neodymium woofer met 4" RCF stemspoel
                                - bandpass baltische berken behuizing
                                - digitale klasse-D versterker van 1000W RMS
                                - 24 dB / octaaf actieve crossover met schakelbare frequentie
                                - geluidsdruk maximaal 136 dB (SPL)
                                - frequentiebereik van 40 tot 150 Hz
                                - 8 handgrepen
                                - 4 optionele wielen
                                - afmetingen: 515 x 640 x 720 mm (BxHxD)
                                - gewicht: 46 kg

Garantietermijn:
                                Op dit product krijgt u 2 jaar garantie.

Tips of opmerkingen over dit product:
                                -

Vet gedrukte zijn fout, de sub heeft namelijk maar 1 M20 schroefdraad punt, en 6 handgrepen. Tevens is op de foto in de shop een aan uit schakelaar te zien, deze zit er niet op.

Comment

Working...
                                X