Dat zou inderdaad niet veel nut hebben... aangepast!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier alle fouten die in de webshop staan
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
"6 dagen per week is onze helpdesk geopend!"
Comment
-
Is het normaal dat wanneer je iets in set koopt, dit duurder is dan apart? Het gaat specifiek om de numark ndx400 + numark m6 In set 661 euro en apart 635 euro. Dit scheelt toch weer een paar cd's... :p
Comment
-
Ik ga geen links plaatsen van alle producten(ik gok dat dat er dan zeker 10-15 zouden zijn), maar veel onder deze (http://www.bax-shop.nl/pa-studio-mix...producten.html) sub-categorie staat verkeerd geplaatst. Een 14-kanaals mixer onder 0-12 kanalen, een 16 onder 14, etc. En als je dan onder 14 zit mis je de 14-kanaals mixer die je zoekt. Ik heb het vooral gemerkt met A&H.
Comment
-
Onderaan de hoofdcategorie zie je het volgende staan:
Let op: Fabrikanten houden er eigen methodes op na om het aantal kanalen van een mengtafel te tellen. Bax-shop.nl heeft daarom de stelregel: “Tel het aantal faders”. Alle kanalen met één fader, zowel mono als stereo, tellen wij als één kanaal. Submasters, inserts, talkback-microfooningangen en ingangen zonder volumeregeling (zoals tape in), zijn buiten beschouwing gelaten. Komt u er niet helemaal uit? Onze helpdesk denkt graag met u mee.
Comment
-
Ah, dat was me ontgaan. Dan klopt dat inderdaad. Er zit dan nog wel een andere fout in (lijkt mij): als je op de pagina van de 12-kanaals mixer een merk kiest, wordt je doorverwezen naar de 0-12 kanaals mixer pagina.
Dat filter-systeem zou wel een hoop extra duidelijkheid geven in deze categorie denk ik.
Comment
-
Aldus een collega die iets meer met dit soort dingen bezig is:
De klankopwekking van de Prophet 12 is virtueel analoog en gaat via chips. Niet via de puur analoge circuits, zoals bij andere Dave Smiths en Moogs etc. De filters zijn analoog, waarmee dit instrument ook als ‘hybride synth’ kan worden geclassificeerd.
Comment
-
Er staat dat je ingelogd moet zijn om dit item te bekijken, als je eenmaal ingelogd bent staat er 'U bent niet bevoegd om dit onderdeel te bekijken.'
Het is een goede week voor aanhangers van Native Instruments en Traktor in het bijzonder. Eerder werd de Kontrol Z1 aangekondigd en nu is hier de Traktor Kontrol X1 - MK2.
Ik ben wel erg benieuwd wat er staat :D
Comment
-
De Beats Pro van Beats is een professionele en trendy design hoofdtelefoon uit de Beats by Dr. Dre lijn. Kleur: wit.
Foto 3 heeft een gebruiksfout. De kant die ingeplugt wordt is de kant die in je telefoon/computer moet. De andere kant van de kabel heeft namelijk een interlock systeem waardoor de kabel er niet uitgetrokken wordt. Tevens heeft de kant die afgebeeld wordt schroefdraad om er een adapter op te draaien. Maar ik begrijp wel dat de fout gemaakt kan worden aangezien iedere imbeciel tegenwoordig met die namaakrommel loopt waar toch niks van klopt.
Comment
Comment