Ik zal alle Beats hoofdtelefoon-producten en foto's laten nalopen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier alle fouten die in de webshop staan
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Weet niet of deze prijs klopt. maar vind 9999 euro best veel voor een behringer.
Comment
-
De Presonus FaderPort MIDI controller is een simpele maar doeltreffende MIDI controller. Werkt met Cubase, Logic, Ableton en vele andere DAW\'s. Zoekt u een simpel te bedienen controller? Zoek niet verder!
Lijkt me een vrij nutteloze combi ;)
Capture.jpg
Comment
-
-
Originally posted by DJjulian View Postof dit een fout is. tja... opzich een fout maar ik plaats hem gewoon.
een american dj LTS-6 statief kost:
hier maar 22,35
en bij bax kost hij 24,90
http://www.bax-shop.nl/normale-stati...t-details.html
Dus zoals hierboven aangegeven, de knop "Goedkoper gezien?"
Dit topic is er puur voor spelfouten, verkeerde afbeeldingen, onjuiste info, etc.
Comment
-
Zorg nu voor een wel heel geweldig effect met deze CO2 Gun van Magic FX. Dit special effect kan een CO2 wolk maar liefst 8 meter ver blazen in elke richting die u wenst.
Let op:
CO2 flessen worden niet meegeleverd!
Vanwege de druk waarmee de confetti wordt afgeschoten, nooit op publiek richten!
Goh, is dat een nieuwe functie?
Comment
-
Laatst 2 6.3mm jack female - 6.3mm jack female chassis delen gekocht en daarbij suggereren jullie in die mooie accessoiresbalk een Neutrik bevestigingsplaatje.
Prima, 2 erbij gekocht, en dan wordt vervolgens op die pagina van dat plaatje opnieuw bij de accessoires een schroefje gesuggereerd waarmee je een chassis op dat plaatje kan schroeven. Handig hoor, alleen een klein probleempje. Dat schroefje past dus niet. Nouja, het past wel, maar het past te goed. Met andere woorden hij is te dun en schroeft dus niet vast. Je kunt hem gewoon door het schroefgedeelte van het plaatje drukken.
Nou staat er in de productomschrijving van het plaatje dat je M3 schroefjes moet gebruiken, maar waarom bieden jullie dan een schroefje aan wat dat juist niet is?
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik bij het kopen niet echt naar de beschrijving van het schroefje heb gekeken, want dan had ik het wel kunnen lezen.
Die euro die het me heeft gekost maakt me niets uit, maar het is een beetje onnozel om een schroefje te adviseren mee te bestellen terwijl deze helemaal niet past.
Heb jullie klantenservice erop geattendeerd. Die zouden me terugbellen. Niet gebeurd, zou ik niet doen om een lullig schroefje, maar het wordt niet aangepast in de webshop. Dus ik probeer het hier...
Comment
-
Originally posted by Groninger View PostLaatst 2 6.3mm jack female - 6.3mm jack female chassis delen gekocht en daarbij suggereren jullie in die mooie accessoiresbalk een Neutrik bevestigingsplaatje.
Prima, 2 erbij gekocht, en dan wordt vervolgens op die pagina van dat plaatje opnieuw bij de accessoires een schroefje gesuggereerd waarmee je een chassis op dat plaatje kan schroeven. Handig hoor, alleen een klein probleempje. Dat schroefje past dus niet. Nouja, het past wel, maar het past te goed. Met andere woorden hij is te dun en schroeft dus niet vast. Je kunt hem gewoon door het schroefgedeelte van het plaatje drukken.
Nou staat er in de productomschrijving van het plaatje dat je M3 schroefjes moet gebruiken, maar waarom bieden jullie dan een schroefje aan wat dat juist niet is?
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik bij het kopen niet echt naar de beschrijving van het schroefje heb gekeken, want dan had ik het wel kunnen lezen.
Die euro die het me heeft gekost maakt me niets uit, maar het is een beetje onnozel om een schroefje te adviseren mee te bestellen terwijl deze helemaal niet past.
Heb jullie klantenservice erop geattendeerd. Die zouden me terugbellen. Niet gebeurd, zou ik niet doen om een lullig schroefje, maar het wordt niet aangepast in de webshop. Dus ik probeer het hier...
Voor nu kan ik dit dus helaas niet wijzigen.
Wat betreft het niet terugbellen, ga ik achteraan. Of het nu om een schroef gaat of een set van 20.000 euro, er moet gewoon gereageerd worden en als dat niet gebeurt om welke reden dan ook is dat een kwalijke zaak. Zou je mij een PM sturen met het mailadres waarmee de mail gestuurd is?
Comment
Comment