Originally posted by 76-er
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier alle fouten die in de webshop staan
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Rick View PostProbleem is dat in onze nieuwe lay-out het 'anderen kochten ook' deel ondergebracht is bij de accessoires. Dit kunnen mijn team en ik dus helaas niet corrigeren. Er staat een ticket open voor IT om dat segment te gaan hernoemen en beheerbaar te maken.
Voor nu kan ik dit dus helaas niet wijzigen.
Wat betreft het niet terugbellen, ga ik achteraan. Of het nu om een schroef gaat of een set van 20.000 euro, er moet gewoon gereageerd worden en als dat niet gebeurt om welke reden dan ook is dat een kwalijke zaak. Zou je mij een PM sturen met het mailadres waarmee de mail gestuurd is?
Comment
-
Originally posted by BT-Studio View PostEn wat is het probleem?
Het gaat erom dat ze kortingen berekenen vanuit de advies verkoop prijs. Niet vannuit de werkelijk gevoerde prijs.
Leuk korting van meer dan 40% op een ( voorbeeld ) movinghead ( minibeam 12 ) alleen is er nooit de hoge prijs ( die zonder de zoveel % korting ) werkelijk geteld.
Kortom de korting die ze laten zien is gewoon pure onzin. Niet werkelijk en gewoon een nummer wat uit de willekeurige lucht gegrepen is.
Echt probleem. Neej zal wel mee vallen. Niet volgens de regels. Ja dat wel. De wet ligt gewoon anders dan het beleid wat gevoerd word. Bax trekt zich er echter niets van aan en een duidelijke en eerlijke reactie blijft uit.
Jammer joh. ( shit kan er geen jingels in zetten in een post. )
Dit is in mijn ogen ( ja ben een zeur ) wel erg jammer. Bax doet het eigenlijk best wel erg netjes en goed alleen hier laten ze toch wel een beetje kennen. Onder het mom van ja maar de rest doet het ook doen wij er gewoon aan mee.
Maar goed discussie is al gevoerd en er veranderd niets. Ik verwacht dan ook niet achte verandering.
Comment
-
Originally posted by ronennieshow View PostEen discussie die al gevoerd is en waar bax geen ene moer aan doet of zich wat van aan trekt.
Het gaat erom dat ze kortingen berekenen vanuit de advies verkoop prijs. Niet vannuit de werkelijk gevoerde prijs.
Leuk korting van meer dan 40% op een ( voorbeeld ) movinghead ( minibeam 12 ) alleen is er nooit de hoge prijs ( die zonder de zoveel % korting ) werkelijk geteld.
Kortom de korting die ze laten zien is gewoon pure onzin. Niet werkelijk en gewoon een nummer wat uit de willekeurige lucht gegrepen is.
Echt probleem. Neej zal wel mee vallen. Niet volgens de regels. Ja dat wel. De wet ligt gewoon anders dan het beleid wat gevoerd word. Bax trekt zich er echter niets van aan en een duidelijke en eerlijke reactie blijft uit.
Jammer joh. ( shit kan er geen jingels in zetten in een post. )
Dit is in mijn ogen ( ja ben een zeur ) wel erg jammer. Bax doet het eigenlijk best wel erg netjes en goed alleen hier laten ze toch wel een beetje kennen. Onder het mom van ja maar de rest doet het ook doen wij er gewoon aan mee.
Maar goed discussie is al gevoerd en er veranderd niets. Ik verwacht dan ook niet achte verandering.
Comment
-
Originally posted by Jordyboutier View PostKlopt het dat men niet meer kan bestellen in de webshop? Wanneer ik een artikel wil bestellen krijg ik een overlay (lightbox) op m'n scherm en verder niets. Geprobeerd in zowel Chrome als Safari.
Pagina herladen en probleem was opgelost...
Comment
-
Originally posted by rintie View Posthttp://www.bax-shop.nl/vlammenwerper...-vlammenwerper
Die combinatievoordeel gaat niet helemaal werken denk ik.
Comment
-
deze prijs klopt niet (cijfers verkeerd ingetypt)
Reloop heeft met zijn Groove Set 10 een nog compactere speakerset dan de Groove Set 12 gemaakt. Met handige handvatten, is dit systeem met een 10 inch woofer en twee keer 4 inch speakers goed voor 1280 watt aan kracht.
vergelijk met de witte versie en de groove 12 die duurder is maar goedkoper op de website staat.
Comment
-
Ik heb een bestelling gedaan zonder te regristeren. Het is niet een heel groot probleem maar wil het wel effe melden.
Ik kreeg zoals gewoonlijk een mail met daarin geschreven: Op [datum] om [tijd] hebben wij de betaling voor bestelling [nummer] in goede orde ontvangen. (heb de informatie tussen [ ] gedaan)
Het nummer heeft een link, maar als je op de link klikt, om je bestelling te zien denk ik, moet je inloggen. Maar ik zoals ik al zei op het begin, ik deed een bestelling zonder te registeren dus heb ik eigenlijk helemaal niks aan die link. Voor mij maakt het niet uit maar het komt nogal jammer over.
Mvg. UhmmmmLast edited by Ummmm; Monday-25-09-2017, 11:26.
Comment
Comment