Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Op de eerste pagina staan wat fouten in de benaming van foto's waardoor ze niet te zien zijn:

Comment

• De foto's werken weer

Comment

• Maart is voorbij, wie heeft de cd-map gewonnen?

Comment

• Rick, ik geloof dat er weinig animo is of alle fouten zijn eruit gehaald?? Maar dat lijkt me sterk. Aangezien er bijna geen fouten zijn gepost hebben we geen winnaar.

Waarschijnlijk wacht iedereen op de nieuwe webshop om vervolgens weer helemaal los te gaan op jacht naar fouten.

Comment

• Het lijkt me ook even wijsheid om te wachten tot de nieuwe webshop online is. Er staan vast nog wel fouten in ookal zijn we met z'n alle keihard aan het werk om die op te sporen :lol:

Comment

• Tijd: 0.1731s ][ Queries: 17 (0.0113s) ][ Debuggen an ]

onder aan de pagina debuggen an?

en wat zijn die bots als ik vragen mag?

Comment

• Het is nu Di Apr 10, 2007 12:37 am
                terwijl het 1:38 is hier

Comment

• taalfouten is even niet van belang. Het heeft mij uren type werk gekost.

Alleen even script fouten

Bots zijn zoekmachines

tijd fout zit in je profiel, je moet even je zomertijd aanzetten

Comment

• oke
                    maar de tijd?

Comment

• Prodjuser FLI-12-10AS doubledoor case 12 HE met wielen

Bij de beschrijving staat:

Prodjuser FLI-12-18 doubledoor case 12 HE met wielen.

Het plaatje klopt ook niet. Dit is een stolpkist en geen dubbeldeurs.

Edit: even nagezocht, maar de beschrijving klopt wel met het plaatje, alleen de productnaam is fout

Comment

• zegt genoeg?

Comment

• dat is logisch, dat dat gebeurt. Oplossing zit hem in het normaal bekijken van een pagina

Comment

• Prodjuser FLI-12-10AS doubledoor case 12 HE met wielen

Bij de beschrijving staat:

Prodjuser FLI-12-18 doubledoor case 12 HE met wielen.

Het plaatje klopt ook niet. Dit is een stolpkist en geen dubbeldeurs.

Edit: even nagezocht, maar de beschrijving klopt wel met het plaatje, alleen de productnaam is fout
                            Product is uit het assortiment gehaald ivm te weinig verkoop en te veel vervoerskosten.

2 vincent. Dit zijn aanpassings fouten, maar als je op volledig beeld bekijkt worden deze niet weergegeven. De andere shop zal op een andere manier werken en zal dit dus opgelost zijn.

Comment

• dat dacht ik al ja
                              j.s. coolen, er zijn volgens mij nog mensen die een kleiner beeld hebben dan dat hier genoeg voor zou zijn.. ook kleine apple laptops zullen het waarschijnlijk niet helemaal goed zien?

Comment

• dat zou ik niet durven zeggen, heb de webshop niet gemaakt.

Maar volgens mij is het een kwestie van resolutie en niet van de grote van het scherm

Comment

Working...
                                X