Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dat merk je vanzelf. Er zit een hoop werk in en je kunt niet over 1 dag ijs gaan

Comment

• Het was geen aanval en ik weet zelf ook dat het een hoop tijd en moeite kost. De webshop zou volgends de planning al een tijdje geleden online gegooid worden. Dit was niet gelukt nou vroeg ik mij af wat de volgende streef datum was.

Comment

• Ik weet de precieze datum niet, maar volgens mij moest die af zijn in mei. Daarna zouden we nog ff snel alles testen, laatste foutjes eruit halen en dan kon die online.

Ik vind hem zelf echt super mooi worden! En dat is het enigste wat ik ga verklappen ;)

Comment

• De geposte fouten heb ik toch even aangepast, ook in de nieuwe shop. In het merk DB technologies zitten veel fouten en reeds producten die uit het assortiment zijn gegaan. Zo zijn die systemen verander qua opzet. Het Club system bestaat nu uit 2 x sub 05. Dus even aangepast.

We hebben er al vaker over gesproken dat hij online zou komen. Een webshop met een compleet backend systeem gelinkt aan je complete order administratie is niet iets wat je in een half jaar bouwt. Als er dan een bug/fout wordt gevonden kan het zomaar zijn dat het geheel gelijk twee weken wordt uitgesteld. Dit is dus een aantal keer gebeurt. Sorry, julllie zullen het nog even met de huidige shop moeten doen, die nog enigzins wordt onderhouden met belangrijke producttoevoegingen en wijzigingen.

Slappa foutje ook aangepast!!

Comment

• verzendkosten worden nog steeds berekend. Of wordt dit handmatig gedaan?

Comment

• Schaam, schaam ik weet het. Als het goed is wordt dit vanavond nog aangepast. De developer had niet eerder tijd. :oops:

Comment

• toch weer een snelle reactie en zeker snel opgelost.

Comment

• JEM Roadie X-stream 500Watt (Meest krachtigste rookmachine ter wereld!) ik schrok even van de 500 watt.. en dan meest krachtige rookmachine ter wereld

5000W heat exchanger

500 of 5000W?

Comment

• Bedankt, aangepast.

Comment

• ik vind de zin persoonlijk ook niet heel goed klinken
                      JEM Roadie X-stream 5000Watt (Meest krachtigste rookmachine ter wereld!)
                      meest krachtige/krachtigste.. dit is een beetje dubbelop?
                      [/b]

Comment

• Deze is wel iets duurder dan €250,- ondanks de aanbieding...

Comment

• de verzendkosten kloppen nog niet..
                          als je kiest voor rembours.. word er 2 cent gerekent.. en komt er (heel gek) maar 1 cent bij het totaalbedrag erbij, best wel vreemd!

Graag zouden wij u erop willen attenderen dat u bij ons niet alleen een product koopt, maar ook de hele service erom heen, en toch voor zeer gunstige prijzen.
                          [hier]
                          - Eigen service- & reparatie afdeling
                          - Eigen installatie afdeling welke uw producten kan installeren
                          - Geen grijze import producten, dus geen garantie problemen
                          - Diverse mogelijkheden voor het afrekenen van uw producten
                          - Mogelijkheden tot verzenden via TNT of afhalen met een demo van de producten in onze showroom
                          misschien ertussen zetten; wij hebben (op de home pagina)

nog wat op de home pagina; bij de onderste banner
                          bax-shop is geopent van 10:00 tot 17:00 (op?)hemelvaartsdag en 2e pinksterdag

Comment

• geopend met een t?

Lang leven spellingscontrole

Comment

• - JEM roadie is aangepast,
                              - Er staat nu een banner, dat lijkt me genoeg of wat bedoel je precies?
                              - De verzendkosten worden niet belast, de shop heeft een fout momenteel. Maar de verzendkosten worden er gewoon afgehaald. Hopelijk veranderd het een dezer dagen
                              - Versterker lijn aangepast
                              - Q-L500 tekst aangepast

Weer heel erg bedankt!!

Comment

Working...
                              X