Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dan is ook gelijk het hele idee van krachtstroom weg ;) de 3 fasen

Comment

• url

OP pagina 2 bij de American Audio DLs15P actieve geluidset krijg je een introductie tekst. De laatste zin is: Goed in te zetten voor muziekweergave, s . de s is van spraak maar zo ziet het er wel heel gek uit.

Edit bij Jochanan: Opgelost, dit zal her en der wel meer voor komen. De korte omschrijving is maar een x aantal tekens, maar aan de cms zijde kan je toch meer typen. Wordt aangewerkt. Deze is in ieder geval aangepast.

Comment

• Gratis ? en de foto komt idd niet overeen , wie wilt er nou een fotocamera met een rood kruis erdoorheen :P :P

10+11

Edit bij Jochanan: Product verwijderd, is toch al reeds verkocht. Door dat er elke dag nog releases worden uitgevoerd op de shop wil er her en der nog weleens wat vergeten worden. Schaam schaam. Weer super bedankt

Comment

• er is gewoon geen foto beschikbaar

wat wel raar is dat er bij let op staat:

foto komt niet overeen mono ipv van stereo.

dit is raar want het zijn mono kabels

Comment

• Bedoel je dat het raar is dat er 'mono ipv van stereo' staat, of omdat er überhaupt staat dat het plaatje niet overeen komt ;) ?

Comment

• ja dat de tekst raar is.

Want in de webshop staan wel meer artikelen zonder plaatje, dus dat is niet zo raar

Comment

• Heel die shop is gewoon raar :D . In ieder geval weer bedankt voor alle fouten.

Comment

• Bij de introductie test van de pioneer djm400 mixer staat de volgende fout:
                  Deze mixer staat voor kwaliteit eneen ......
                  en een moet natuurlijk los van elkaar
                  link

Bij de introductie tekst van de numark IDJ2 dj mixer mk2 staan er allemaal gekke tekens achter ipod.

link

Bij de Korg km402 dj mixer met koass pad valt bij de introductie tekst ook een halve zin weg.

Edit Jochanan: Thnx, wederom aangepast.

Comment

• nuxer?

Je bedoeld zeker mixer?

Comment

• foutje aangepast :oops:

Comment

• deze mixer is gratis?
                        Doe mij er dan maar een paar ;)

Edit bij Jochanan: Ik stuur ze wel op (-;

Comment

• UDG Poineer Courier bag
                          Uit de omschrijving: Bij deze tas zit een gratis LaptopBag in het achterste vak.

Nou eeeuh... die heb ik na 2 maanden nog steeds niet in m'n tas gevonden hoor :)

Edit bij Jochanan: Is aangepast, want dit klopt inderdaad niet.

Comment

• Originally posted by Edwin
                            UDG Poineer Courier bag
                            Uit de omschrijving: Bij deze tas zit een gratis LaptopBag in het achterste vak.

Nou eeeuh... die heb ik na 2 maanden nog steeds niet in m'n tas gevonden hoor :)
                            Moet je het niet opvatten dat je een 'laptopvak' heb waar je je laptop in kunt plaatsen. Ik ben niet bekend met deze tas maar hoe verschilt toch niet zoveel van de 'gewone' courier bag?

Comment

• foutjes bij de doly's

Ik ga ze niet allemaal plaatsen, maar de tekst in het eerste overzicht is anders dan de tekst bij de producten.

De product informatie is niet kompleet en klopt ook niet helemaal

Edit bij jochanan, ik zal er even iemand naar laten kijken. Thnx voor de opmerking

Comment

• Wat is dít voor artikel?:mrgreen:

Edit bij Jochanan: Speciale waardebon, probeer maar te bestellen :D

Comment

Working...
                                X