Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoeveel uitgangen?

Plus een aantal spelfouten

SuperMatt zegt: Als het goed is zijn de spelfouten eruit, alsmede de verwarring over het aantal uitgangen.

Comment

• Bij Geluid -> Luidsprekers -> Componenten staat bij een boel RCF-woofers
      "... met een vermogen van xxxx watt"

Dit klopt niet, want een woofer zelf heeft geen vermogen, slechts een belastbaarheid. Een versterker levert vermogen. ;)

SuperMatt zegt: Eeh, dit bedoel ik nou Rick, dit gaat mijn kennis te boven ;) Als dit werkelijk zo is zal dit aangepast worden.

Edit bij Jochanan, alle RCF componenten zijn aangepast. Heeft inderdaad iemand ingevoerd met te weinig kennis. Ander componeneten worden nog nagekeken.

Comment

• Vraag me niet hoe ik hier nou weer op kwam, maar :roll: :

Bij de Yamaha mixer MG16/6FX staat een afbeelding van de Yamaha mixer MG16/4.

Trouwens, heb niet zo heel veel meegekregen van Yamaha de laatste tijd, maar wordt de MG16/6 serie helemaal vervangen door de MG166C(X)(-USB) versie? (op de MG24/14FX en MG32/14FX na dan). Of is al, beter gezegd misschien.

SuperMatt zegt: Goed gezien, de foto is goedgezet. Op de andere vraag heb ik geen antwoord, zal t eens in de groep gooien :)

Edit bij jochanan, volgens de vertegenwoordiger niet, maar ja wellicht heeft hij de instructies gekregen omdat er nog teveel voorraad is. De toekomst zal het leren.

Comment

• Een script fout

Als je bij bijvoorbeeld bij djmixers selecteerd op een prijs en je hebt meerdere pagina's en je wilt vervolgens pagina 2 zien dan krijg je pagina van alle DJ mixers.

Edit bij Jochanan: Ik heb de fout in het bug tracking systeem gezet. Er wordt vandaag of morgen naar gekeken. Bedankt voor de melding

Comment

• Reloop cd speler enkel of dubbel?

Edit bij Jochanan: Is ook de categorie voor de enkele

Comment

• Originally posted by J.S. Coolen
              Een script fout

Als je bij bijvoorbeeld bij djmixers selecteerd op een prijs en je hebt meerdere pagina's en je wilt vervolgens pagina 2 zien dan krijg je pagina van alle DJ mixers
              Ik heb geen last? Ik heb de prijs laten oplopen bij de categorie luidsprekersets en ik krijg netjes per pagina steeds duurdere sets..

Originally posted by J.S. Coolen
              Reloop cd speler enkel of dubbel?
              Klopt, het is een enkele..

Comment

• ja met oplopen is het geen probleem, wel als je een selctie wil maken zoals alle mixers tussen de 100 en de 200 euro

Comment

• Originally posted by J.S. Coolen
                  ja met oplopen is het geen probleem, wel als je een selctie wil maken zoals alle mixers tussen de 100 en de 200 euro
                  Ik zie het idd ook, zal er mee aan de slag gaan. Thnx

Comment

• Waarom zit er 2.50 verschil in prijs tussen een zwarte led par 56 en een zilvere? Hoort dit?

Comment

• Originally posted by roderickk
                      Waarom zit er 2.50 verschil in prijs tussen een zwarte led par 56 en een zilvere? Hoort dit?

http://www.bax-shop.nl/index.php?pag...emart&Itemid=2
                      Je link werkt niet. Ik zie geen parren staan hier.

Het is wel normaal dat zwat duurder is dan zilver. Dat heeft met de oplage te maken

Comment

• Je link werkt niet. Ik zie geen parren staan hier.

Het is wel normaal dat zwat duurder is dan zilver. Dat heeft met de oplage te maken
                        Dit klopt inderdaad. Deze kopen we namelijk veel groter in dan de zwarte. Nu is het wel zo dat volgende week weer een grote inkoop wordt gedaan waar de aantallen even groot zullen zijn. Dan zal de prijs ook weer gelijk worden getrokken.

Comment

• Oke dan heb ik niks gezegd :oops: vrij logisch

Comment

• Hier staan de foto's van de betreffende producten wat door elkaar.
                            Bij de passieve versie staat bij de 15" een foto van 12"
                            Bij de actieve versie staat bij de 12" een foto van 15"

verbindingspunten voor montage aan muur of plafond
                            Deze zitten er NIET op, in tegenstelling tot de originele JBL-versie.
                            De gaten waar normaal het speakerframe voor aan de muur zitten, zijn niet opgenomen in de OEM-kopie.
                            De schroeven aan de achterkant van de kast zijn bedoeld om het versterkerdeel aan de binnenkant van de kast te klampen!
                            Deze waarschuwing even voordat je straks een hoop kasten met losse versterker-onderdelen terugkrijgt ter reparatie ;)

"Met een belastbaarheid van 400W"
                            Ik zou toch maar geen aparte versterker loslaten op deze kast, aangezien deze zelf al een versterker heeft. De versterkermodule binnenin levert een vermogen van 400 watt. Zo geven de specificaties in ieder geval aan.

"ergonomisch ontworpen handvaten"
                            Klopt niet! Deze kasten hebben helaas maar 1 handvat.

"een zware en geperforeerde grille die de woofer beschermd"
                            beschermd, maar dan met een t

En ik heb zojuist een fout in m'n eigen review gevonden... jammer dat je dit zelf niet meer kunt veranderen;
                            welke gezelfde kastmaten heeft
                            P.S. Ik heb de XXL-versie van deze kasten, mocht in het Skytec-ontwerp of een andere productie iets veranderd zijn (ik denk het niet, komen van dezelfde importeur, aangezien XXL een onderdeel is/was van Skytec, maar toch), dan heb ik niets gezegd.

En wel jammer dat jullie 'm niet net voor de zomer al konden leveren toen ik het vroeg :P

[edit]Bij mijn review wordt mijn 'tussenvoegsel' niet getoond, terwijl deze bij mijn accountinformatie wel wordt weergegeven. Klein puntje, maar wel zo handig. ;)

SuperMatt zegt: Rick, bedankt voor je terugkoppelingen. We gaan hiermee aan de slag.

Comment

• Veelzijdige CD/DVD map voor DJ, privë of gamersgebruik. Uniek systeem, boekjes en CD's bij elkaar opgeborgen, zodat boekje te zien is maar de CD toch optimaal beschermt is! (Zie productpagina)
                              Beschermt, maar dan met een d

Privë (zie productpagina)
                              = privé

is hier ook, en hier ook.

Succes maar weer ;)

SuperMatt zegt: Done!

Comment

• Onderaan het bericht, bij de links, is er zo te zien iets misgegaan, bij de 2e t/m de voorlaatste link naar betreffende producten.

Krachtige, intelligente moving wash voor gebruik in discotheken, theaters, studio’s en verhuurbedrijven
                                = studio's (zie productpagina)

is ook bij deze

En bij de Martin Mini Mac Maestro's;
                                een armige = een-armige

Zie productpagina
                                Leuke 5 mW laser voor de kleinere drive-in shows, kroegen of gewoon voor op de slaapkamer.[spatie]In combinatie met een rookmachine geven de 18 dansende laserpatronen een zeer leuk effec.t [punt en letter omdraaien]

SuperMatt zegt: Op de Martin Mini Mac's na is alles gedaan, je wordt weer vriendelijk bedankt Rickie ;)

Comment

Working...
                                X