Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goed bezig, ook deze fout direct verwerkt. Nog meer??

Comment

• jazeker
      zoek een steker in de webshop. je ziet allerlei verschillende cases waar je verstekers in kan doen.. dit klopt niet neem ik aan?

Comment

• Vincent,
        Ik heb er even naar gekeken, het zit hem in een klein typfoutje in de productomschrijving van een aantal flightcases.
        We gaan dit aanpassen.

Bedankt in ieder geval voor het doorgeven!

Comment

• Bij de product omschrijving moet 1000W staan ipv 500W

pc-spot

Comment

• Fixed, invoerfoutje van mijn kant. ;)

Comment

• Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

Leuke aanbieding, maar de video die erbij staat gaat niet over het product.

Comment

• Heb het filmpje even bekeken, en die ging over een Reloop tabletop. Heb hem dus maar even weggehaald.

Verder nog iemand? :)

Comment

• Volgens mij klopt er bij dit product iets niet helemaal, tenzij deze bank voor smurfen is ontworpen..

Glorious Ibiza Lounge Bank Zwart
                  - afmetingen: 210 x 81 x 735 mm

ps: ja ik was inderdaad opzoek naar de oplossing van het forumspel :P
                  Last edited by NBeat; Thursday-15-01-2009, 15:43. Reason: toevoeging

Comment

• Ik heb het aangepast. Bedankt voor het doorgeven!

Comment

• Is dit de amerikaanse versie ? (120Volt)

Comment

• Deze is wel héél erg bar... Het plaatje klopt totaal niet met de beschrijving.;)

Comment

• De afbeelding is ter illustratie, zie ook:
                          het is van de originele fabrikant van Allen & Heath en dus niet de Penny & Glide fader.

Comment

• Tja, nu je het zegt... het is maar net hoe je het leest;)

Comment

• Op de hoofdpagina staat een hele mooie carrousel met alle categorieen, ik dacht laat ik eens naar bekabeling gaan, maar helaas de link werkt niet.

Vista, Firefox

Comment

• Vreemd, werkt hier wel gewoon. (XP, IE7)

Comment

Working...
                                X