Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@citybeatz: wat is het nou bijvoorbeeld??

(Decemberactie) of (december actie)
    en waarom staan er hoofdletter?? neem deze: (December/Januari Actie)

Gewoon opletten als het ingevuld word. Een foutje is menselijk, maar je laat nu ongeveer je hele site verbeteren door je klanten (eigenlijk die van Bax, maar goed) op het forum. Je neemt echter wel meerdere keren de moeite om anderen er op te wijzen dat ze netjes en goed nederlands moeten blijven typen.

Maak van:
    Behringer B212A, Processor-Controlled 450-Watt (actief) (December/Januari Actie)
    nou gewoon eens:

Behringer B212A, Processor-Controlled 450-Watt (actief), (december-/ januari-actie).

:roll:

Comment

Originally posted by full effect
      En als de hele shop vol fouten staat, zou je dan graag alle fouten hier willen posten? Bijvoorbaat dank.

Iedereen maakt fouten, jammer genoeg.. Wij zijn ook maar mensen
      een keer een foutje, best.. geen probleem... maar zoals maarten ook al zegt.. zo goed als alle nieuwe producten staan fouten in... wordt dit niet nagelezen voor het geplaatst wordt?
      Ik was niet echt van plan om me hier echt over uit te laten, dit laat ik graag over aan de heren van Bax, maar meestal wordt iets letterlijk overgenomen zoals dat ons wordt aangeboden door leverancier/fabrikant. Als ik zelf iets in de webshop invoer ga ik er vanuit dat dit correct is, ik lees het globaal door of het daadwerkelijk klopt maar eerder let ik op inhoudelijk (specs.) dan op spelling en/of grammatica. Misschien wel een goed idee om hier in het vervolg op te letten, maar of ik grammaticale en/of spellingsfouten zie van andere vraag ik me eigen af, ik zie meestel me eigen nog niet eens.

Originally posted by maarten
      @citybeatz: wat is het nou bijvoorbeeld??

(Decemberactie) of (december actie)
      en waarom staan er hoofdletter?? neem deze: (December/Januari Actie)
      Geen idee, komt op het zelfde neer
      Gewoon opletten als het ingevuld word. Een foutje is menselijk, maar je laat nu ongeveer je hele site verbeteren door je klanten (eigenlijk die van Bax, maar goed) op het forum. Je neemt echter wel meerdere keren de moeite om anderen er op te wijzen dat ze netjes en goed nederlands moeten blijven typen.
      Hier kun je kleine foutjes melden ja, ik ken wel meer shops waar die bol staan van de fouten, zelfs grote post-order bedrijven hebben fouten ;-)

Maak van:
      Behringer B212A, Processor-Controlled 450-Watt (actief) (December/Januari Actie)
      nou gewoon eens:

Behringer B212A, Processor-Controlled 450-Watt (actief), (december-/ januari-actie).

:roll:
      Deel jij de orders uit of iemand anders? Je zal het wel goed bedoelen..
      Zelf vind ik (december-/januari-actie) een beetje te veel "-"'s bevatten, maar dat is persoonlijk ;)
      Om hier nou weer 2 uur tijd in te steken om alle actie producten aan te passen, zelf vind ik het niet nodig, om de simpele reden dat deze actie 31 jan. weer over is ;). Als Bax daar anders over denkt ben ik wel bereidt om het aan te passen.

En als de hele shop vol fouten staat, zou je dan graag alle fouten hier willen posten? Bijvoorbaat dank.
      Begin maar eens bij de aanbiedingen, fouten zat. En jij fiets er regelmatig doorheen, moet ik dit nu ook nog eens gaan doen dan? Ik kom in de webshop om spullen te kopen/ vergelijken, niet om een taalcursus te ondersteunen.
      Jij begint er over ;)

Comment

dat kan jij dan vinden maar dat is gewoon nederlandse gramatica, als jij het daar al niet mee eens ben kan je beter emigreren ofzo :roll:

verder vind ik het een beetje zwak dat je naar andere webshops / post orderbedrijven wijst... je wilt toch gewoon de beste webshop zijn of niet soms?? en waar slaat dat orders uitdelen op?? je wilt eerst dat er mensen hier in dit topic fouten melden, dan vraagt iemand of je iets wilt verbeteren.. en ga je ineens blaten dat je niet wilt dat mensen dat tegen je zeggen.. heel dubbelzinnig en vreemd..

december actie moet je gewoon zo schrijven... tzijn twee totaal andere dingen en dus niet een woord.. verder heb ik al 3 varianten gezien.... met of zonder spatie en nog een hele andere (weet niet meer precies wat.. volgens mij miste daar de helft..doet er nu even niet toe)

als deze teksten zo van de leverancier vandaan komen zou ik toch eerst is ff een zeer goed gesprek gaan hebben met die mensen dan.. :roll: dit is namelijk behoorlijk matig

Comment

Originally posted by full effect
          en waar slaat dat orders uitdelen op?? je wilt eerst dat er mensen hier in dit topic fouten melden, dan vraagt iemand of je iets wilt verbeteren.. en ga je ineens blaten dat je niet wilt dat mensen dat tegen je zeggen.. heel dubbelzinnig en vreemd..
          Jouw collega zegt het letterlijk zo als "doe dit" , "maak dit" etc. etc.
          Dit kon hij ook anders brengen, mijn mening natuurlijk. Dit kon al vriendelijker klinken door er voor "maak van" het woordje "als" te zetten.
          Zover ik weet is hij mijn baas niet, als ik me verveel haal ik wat fouten uit de webshop, hier wordt ik niet voor betaald of opdracht voor toe gegeven. Verwacht je dat ik heel de webshop grondig had door gespit?

En verder ga ik niet meer hierop in discussie

Comment

Maak van: Quote:

nou gewoon eens:
            dit zegt hij.. dat is ut zelfde als iemand je een tip geeft van als je nou gewoon eens.....

en als je er zo overdenkt..kan je dan niet beter alles aan bax zelf overlaten??

Comment

jongens, jongens, drukte om niks. Dit topic is bedoeld om fouten te melden, omdat je vaak eerder de fouten van andere ziet dan die van je eigen. Dus kom niet met opmerkingen van "Een foutje is menselijk, maar je laat nu ongeveer je hele site verbeteren door je klanten (eigenlijk die van Bax, maar goed) op het forum" en "En jij fiets er regelmatig doorheen, moet ik dit nu ook nog eens gaan doen dan?" wanneer je dit vervelend vindt, kan je beter niet deel uit maken van dit topic. Dit moet je trouwens niet als aanval zien, want we zijn iedereen erg dankbaar die hier fouten post.

Ik wil ook nog even iets kwijt over de december actie. De december actie is door 3 verschillende personen ingevoerd en achteraf gezien is er te weinig gecommuniceerd. Wij hebben hier weer van geleerd en zal in de toekomst hopelijk niet meer voorkomen.

Ik wil ook nog iets kwijt over Patrick. Patrick die werkt voor ons en heeft een aantal taken in het bedrijf en daarbij kiest hij er zelf voor om de fouten in de webshop te veranderen en hiervoor zijn wij hem erg dankbaar. Dus betekent niet dat hij zelf de teksten schrijft en val hem daar niet op aan. Zoals hij zelf aangaf krijgen wij grotendeels van de fabrikant of staat op de website vermeld.
              De opmerking "als deze teksten zo van de leverancier vandaan komen zou ik toch eerst is ff een zeer goed gesprek gaan hebben met die mensen dan" begrijp ik van jullie kant, maar helaas werkt dit niet zo. Je kunt inderdaad fouten aangeven, maar het schiet weinig op. De fout staat er in en daar is weinig tot niks aan te veranderen.
              Ik moet wel toegeven, dat in dit geval patrick hier op moet letten wanneer hij producten invoerd.

@ Patrick, Maarten deelt geen order uit, maar geeft aan hoe het beter kan.

@ Maarten, Marco en Patrick, ga nou niet uren lang de discussies aan. Dit maakt dit topic alleen maar onoverzichtelijk en volgens mij willen jullie dit ook niet.

@ Marco, maak even gebruik van een Quote in bovenstaand berichtje.

We moeten gewoon met zn allen op ons grammatica letten, lees het bijvoorbeeld 3 keer door, voordat je iets plaatst. Dit is al vaker aangegeven.

Dus laten we hier verder gaan met fouten aan te geven die in de webshop staan, zodat iedereen er beter van wordt. Alvast bedankt.

Comment

Thaan, ik ben het helemaal met je eens.

Comment

heb nog een foutje gevonden:

een versterker van 384,95 in de catogorie : Semi-prof. versterkers € 400,- € 800,-

Comment

jeetje het word wel erg :P
                    binnekort met de nieuwe webshop zorgen dat er zo min mogelijk fouten zijn!! :D

Comment

Originally posted by Dj Skyflash
                      edit : nog één :
                      een versterker van 789,95 in de catogorie : Profesionele versterkers > € 800,-

Comment

Oooh ooh wat erg! Gelijk verplaatst hartelijk bedankt, ;)

Als dit bij mixers ook zo is, zou ik dat toch wel graag horen :oops:

Comment

Beste forumleden, bedankt voor alle fouten. Ook ik ben hier heel dankbaar voor. Het heeft vooral te maken met communicatie en eenheid. Zo zijn er zeker nog meer dingen die verbeterd moeten worden.

Er werd eerder gesproken over een webshop met gelige achtergrond, ik zag in zijn topic over fouten al tientallen pagina`s meer. Dus ik ben nog blij :D . Verder zijn onze productteksten een stuk meer gestructureerd, dus persoonlijk ben ik niet ontevreden.

Maar hoe meer fouten eruit worden gehaald hoe beter?? Wie nog meer??

Comment

@ Jocha, bij een andere concullega wordt de ergste fout beloond met een leuk goedkoop hebbe dingetje (ideetje voor jou;))

Comment

202

dit is volgens mij een foutje tussen jullie links waar je op moet kliken om naar de pagina`s gaat er staat -> 202 <- ???
                              ik klik er op en er komt een menu waar je niks mee kan

groetjes
                              Evert

Comment

Reeds verwijderd, iemand in de beheer omgeving was aan het spelen :x . Bedankt voor het idee.

Goed idee wat betreft de cadeautjes. Elke maand geef ik een cd map weg van 80 holds van slappa voor diegene die met de meeste fouten is gekomen. Gaat vanaf vandaag in en elke laatste dag van de maand wordt de cd map verstuurd. Ik zal hier bekend maken wie hem krijgt.

Comment

Working...
                                X