Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• klopt het dat de Virus polar duurder hoort te zijn dan de keyboard? Ik was er verbaasd over

Comment

• Originally posted by Murat View Post
      Nou dan ik ook maar even eentje die er al een tijdje op staat , die kaart heeft geen ingang , alleen twee uitgangen , zie tekst onder specificaties. ;)

http://www.bax-shop.nl/audio-midi-us...t-details.html
      Originally posted by door een lid op dit forum
      Bedankt is aangepast.
      Volgens mij staat het er nog steeds?
      Last edited by --Djdave--; Thursday-16-07-2009, 15:12.

Comment

• Waar zie je dat nog staan dan?

Comment

• - 2 onafhankelijke analoge stereo uitgangen

Comment

• Originally posted by Murat View Post
            Nou dan ik ook maar even eentje die er al een tijdje op staat , die kaart heeft geen ingang , alleen twee uitgangen , zie tekst onder specificaties. ;)

http://www.bax-shop.nl/audio-midi-us...t-details.html
            Dan klopt het toch?

Comment

• Jup klopt nu inderdaad , top kaartje met een bijna te verwaarlozen latency trouwens ;)

Comment

• http://www.bax-shop.nl/tot-e-400-/da...&prijsklasse=0

Bij de dap pallium 700 staat: Deze P-700 levert met plezier 2x 250W RMS - 8 Ohm, 2x 3500W RMS - 4 Ohm of..........

Dit moet 8 Ohm, 2x 350W zijn :P

Comment

• Aangepast, thanks. ;)

Comment

• Het viel mij op dat in veel beschrijvingen van Procab kabels en dergelijke staat:
                    "en staat gerand voor.......". Dit moet dacht ik toch echt "en staat garant voor....." zijn.

Comment

• Niet echt een fout op de website maar het gebeurt regelmatig dat de website even niet gevonden kan worden. Even refreshen is dan vaak genoeg..

Ik gebruik Firefox 3.5 op Max OSX 10.5.8

Comment

• 2 screenshotjes ter verduidelijking:

Screenshot 1
                        Screenshot 2

Comment

• René, bedankt voor het melden :) dit klinkt als een leuk klusje voor morgen als ik wat tijd over heb.

djbirdie, mogelijk heb je geen geschikte browser. Desondanks bedankt voor het melden, mogelijk kan namelijk de webshop aangepast worden om ook jouw browser te ondersteunen. Het kan ook aan iets heel anders liggen, maar dat is niet aan mij.

Comment

• Originally posted by djbirdie View Post
                            Niet echt een fout op de website maar het gebeurt regelmatig dat de website even niet gevonden kan worden. Even refreshen is dan vaak genoeg..

Ik gebruik Firefox 3.5 op Max OSX 10.5.8
                            Nog nooit problemen mee gehad met bax shop op mijn mac.
                            maar safari draait wel beter dan firefox.
                            handige tools ook ;)

Comment

• De briteq led blaster rgb 15 staat in het menu voor €1,46

Maar als je er op klikt kost die opeens €1999,00
                              Verlichting & Special Effects kopen? ♫ Niet-goed-geld-terug ♫ 3 jaar garantie ♫ Morgen in huis! ♫ Verlichting & Special Effects koop je online bij Bax Music

Een beetje een prijsverschil... (voor 1,46 had ik er wel wat besteld ;))

Comment

• Heb er even naar gekeken, lijkt goed te staan op het eerste gezicht maar heb hem even doorgespeeld.

[edit]
                                Waarschijnlijk is hij even tijdelijk opgeslagen onder die prijs en
                                daarna veranderd. Die cache kan er maximaal 24 uur in staan en dan moet
                                het worden aangepast. Dus waarschijnlijk staat het morgen weer goed.
                                Last edited by Rick; Monday-26-10-2009, 15:49.

Comment

Working...
                                X