Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sterker nog, je kan hem zelfs bestellen voor 1,46 p/s. Wel jammer dat ik de verzendskosten moet betalen...

Ik denk dat ik er maar gelijk 2 bestel..

EDIT:

Dit bovestaande was natuurlijk sarcasme, je zult het niet krijgen voor €1,47 p/s...
    Last edited by Paradise; Monday-26-10-2009, 17:11.

Comment

• Voor de goudzoekers onder ons, aanschaffen van deze leuke dingetjes gaat echt niet lukken voor €1,46, of het nu theoretisch mogelijk is om ze hier voor te bestellen of niet.

Comment

• Dan mag jij mij artikel 9.1 wel even gaan uitleggen ;)

Comment

• Als je naar een rechter stapt zal die toch echt gaan kijken wat de gemiddelde dag waarde is, iedere rechter begrijpt dat er een verschil zit tussen 1,46 en 2000...

Comment

• Originally posted by rick1993 View Post
            http://www.bax-shop.nl/algemene-leve...uiswinkel.html

Dan mag jij mij artikel 9.1 wel even gaan uitleggen ;)
            Wat voor uitleg verwacht je nu? Een "sorry, bestel er maar 200 en we verzenden ze nog gratis ook."?

Je hebt zelf inmiddels gezien (en ook zelf aangegeven) dat de werkelijke prijs 1999 euro bedraagt dus is het ook vanzelfsprekend en aannemelijk dat die 1,46 niet klopt.

Comment

• Jongens, niet vechten! Als iets te mooi is om waar te zijn is dat ook zo, dus voor 1.46 krijg je ze niet mee vrees ik. Het spijt me, dan zul je toch naar een 99.927% kortingscode moeten zoeken, maar dat gaat je ook niet lukken denk ik:)

Comment

• Als toevoeging hierop:

Bax-shop.nl besteedt grote zorg aan de betrouwbaarheid en actualiteit van de op onze webshop gepubliceerde (..._ prijzen. Onjuistheden kunnen echter voorkomen. Bax-shop.nl (...) zijn niet aansprakelijk voor schade als gevolg van onjuistheden, problemen veroorzaakt door, of inherent aan het verspreiden van de informatie via internet alsmede technische storingen.
                Bax Music besteedt grote zorg aan de betrouwbaarheid en actualiteit van data en prijzen in zijn webshop. Onjuistheden kunnen echter voorkomen.

Overigens is de fout die tegengekomen is een probleem met de synchronisatie, welke al bekend is, hopelijk is dit in de nieuwe webshop verholpen. Desondanks bedankt voor het melden!

Comment

• Ik wilde een probleem melden:

Ik wilde een gister een QSC RMX 4050HD kopen.

ik heb het 2 keer geprobeerd, maar het lukt niet.
                  kreeg een of andere vage foutmelding van MySQL.

Waar kan dat aanliggen?

Met Vriendelijke Groeten,

Digidesign

Comment

• Beste Digidesign,

Doordat er wat verhuizingen geweest zijn met betrekking tot de webshop en het forum zou het kunnen dat het geheel nog niet vlekkeloos verliep. Het probleem was inmiddels al bekend, evengoed bedankt voor de melding.

Ik moet zeggen dat ik vandaag nog geen problemen heb ondervonden, heb je het vandaag al opnieuw geprobeerd?

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                      Beste Digidesign,

Doordat er wat verhuizingen geweest zijn met betrekking tot de webshop en het forum zou het kunnen dat het geheel nog niet vlekkeloos verliep. Het probleem was inmiddels al bekend, evengoed bedankt voor de melding.

Ik moet zeggen dat ik vandaag nog geen problemen heb ondervonden, heb je het vandaag al opnieuw geprobeerd?
                      Ik probeer het over een paar dagen weer, als het dan weer niet lukt.
                      Lees je het hier

Comment

• Digidesign, mocht het bestellen via de webshop niet lukken wil ik je vragen om telefonisch contact op te nemen met (0113) 212703 danwel helpdesk@bax-shop.nl, om verder te kijken waar de fout ligt en om eventueel alsnog je bestelling op te kunnen nemen.

Comment

• Klik

Titel: 1000watt
                          Specificaties: 1000watt
                          Algemeen omschrijving: 500watt

Comment

• Aangepast, bedankt.

Comment

• Ik krijg bij mij nog steeds de zelfde fout..

Hier er even een afbeelding van:

Klik voor de afbeelding, fout staat aangegeven

Comment

• Ah, die had ik even over het hoofd gezien, excuseer. Ik dacht dat je alleen die in de korte omschrijving bedoelde :)

Comment

Working...
                                X