Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Misschien niet echt een fout maar toch:

Is het niet handiger bij de Martin Magnum 650 rookmachine te melden dat de netstekker niet meegeleverd is?

Comment

• Zelfde geldt bij Geni stroboscopen, alle andere Martin rookmachine, dimmerbalken, ...

Als je slim bent bestel je gewoon keer 10 stekkers, dan komt 't altijd goed ;)

Of als Bax slim is leveren ze die kosteloos mee, dat noemen ze service!
      Last edited by Citybeatz; Saturday-21-11-2009, 00:25.

Comment

• Originally posted by Citybeatz View Post
        Zelfde geldt bij Geni stroboscopen, alle andere Martin rookmachine, dimmerbalken, ...

Als je slim bent bestel je gewoon keer 10 stekkers, dan komt 't altijd goed ;)
        Ja oke, maar er zijn ook mensen die niet weten of die er wel of niet bijgeleverd word. het lijkt me handig dit er bij te vermelden (zoals een andere webshop ook doet als ik het goed zag)

Comment

• Gistermiddag toen ik in de winkelwagen mijn kortingscode probeerde in te voeren, lukte dat niet. Iedere keer nadat ik de code had ingevoerd en op "Verzend" had geklikt, werd de pagina eigenlijk "gerefresht". En er was ook geen melding dat ik een onjuiste code had ingevoerd, en de korting ging er dus ook niet af.

Heel vreemd.
          Last edited by Appelschil; Monday-07-12-2009, 08:57.

Comment

• Beste is om in dat geval even telefonisch contact op te nemen met de shop of een e-mail te sturen met eventueel een screenshot, daar kunnen ze je het snelste helpen met dit soort kwesties. :)

Comment

• American DJ starball led DMX

Filmpje wat hier bij staat is van een sunray.

Dit is het goede filmpje.

Comment

• Aangepast, dank voor de melding.

Comment

• Ik heb ook een probleem met de kortingscode: ik heb een kortings code van 5% maar er gaat maar 2.5% af??? Wilde nog voor 8 uur een bestelling doen maar toen begon het geklooi met die kortingscode.

kan iemand mij helpen met dit probleem?

Comment

• In dat geval heb je een 2.5% kortingscode in plaats van 5%. Voor de zekerheid kun je het beste morgen even een belletje doen naar de helpdesk.

Comment

• schoonheidsfoutje:

De categorieën staan niet netjes met 4 naast elkaar, zoals bij de subcategoriën wel het geval. Je kunt er op klikken of er rechts naast klikken, maar de tekst (in het gele balkje) verschijnt pas als je er met de muis niet op staat, maar er juist rechts naast staat.

Comment

• Hier in Safari werkt het wel goed

Comment

• Google Chrome leest de pagina ook perfect.
                          Denk dat het probleem toch bij je resolutie zit. Welke resolutie heb je?

Edit: IE heeft er inderdaad moeite mee.

Comment

• Ik heb af en toe wel eens als ik op een product klik, dat ik de volgende melding krijg:
                            een witte pagina met de tekst
                            Forbidden access

(Flooding)

Na een paar keer refreshen doet hij het wel weer gewoon.

Comment

• Ja dat kan inderdaad.
                              Dit is de bescherming tegen flooding (dus enorm veel aanvragen tegelijkertijd).
                              Ik geloof dat je dan in één seconde op 3-5 linkjes moet klikken om dit voor elkaar te krijgen ;)

Comment

• Mogen zpelingsvouten ook genoemd worden?
                                Ik zie bij de 'REF' kabels van Procab de volgende fout:

De REF serie zijn van zwaardere kwaliteit kabels en connectoren gemaakt. Dit verhoogd de betrouwbaarheid en verminderd de storingsgevoeligheid.
                                Ik vermoed dat in de hele shop bij deze kabels (ook xlr'en etc) deze spelliingsfout staat. Er moet natuurlijk staan: Dit verhoogt de betrouwbaarheid en vermindert de storingsgevoeligheid

Comment

Working...
                                X