De American DJ Quad Gem LED lichteffect (b-stock) kost 199,95 en een gewone geen b-stock 169,95 ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier alle fouten die in de webshop staan
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by ajdeboer View PostMogen zpelingsvouten ook genoemd worden?
Ik zie bij de 'REF' kabels van Procab de volgende fout:
Ik vermoed dat in de hele shop bij deze kabels (ook xlr'en etc) deze spelliingsfout staat. Er moet natuurlijk staan: Dit verhoogt de betrouwbaarheid en vermindert de storingsgevoeligheid
Comment
-
Gespot en aangepast, waren inderdaad nog niet voorzien. Schijnbaar filterde mijn zoek-query niet alle REF-producten er uit. ;)
In ieder geval bedankt voor het melden, als je nog meer dingen tegenkomt (wellicht ook bij andere producten), melden wordt erg op prijs gesteld!
Comment
-
Bij de P-1200 en de P-2000 staat beide de zelfde fout:
Sluit op de P-900 alles gemakkelijk aan via XLR, jack, schroef of speakon.
Bij de P-1200 moet dit natuurlijk veranderd worden in:Sluit op de P-1200 alles gemakkelijk aan via XLR, jack, schroef of speakon.Sluit op de P-2000 alles gemakkelijk aan via XLR, jack, schroef of speakon.
Bij de rest van de serie klopt het wel;)
Comment
-
Even over de prijsvraag over het American Dj Shooting Star Led effect.
Bij vraag 3 staat bij antwoord twee: Via het LCD display met bijbehorende menutoetsen.
Dat is het enigste antwoord bij die vraag die mij logisch lijkt maar in de webshop staat dat het apparaat een LED display heeft. Staat er een fout in het antwoord of is het misschien een strik vraag want dat zou natuurlijk ook nog kunnen.
Comment
Comment