Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tja, er ging eerst vanalles fout, en ik kreeg geen code of wat. Bax-shop heeft dit netjes met mij afgeregeld, super service!

Comment

• - zeer goed geluid dankzij DHAP systeem van AKG
      DHAP? Difinition high audio performence

Moet HDAP zijn namelijk: High definition audio performence.

Comment

• Aangepast, bedankt!

Comment

• Ik heb er ook maar meteen wat keurige alinia's van gemaakt, leest wat beter.

Comment

• Ik had net via de mail contact met Rick (moderator) en onderaan de mail stond dit:

Elke twee weken een nieuwe prijsvraag op Bax-shop.nl. Doe mee en win!
            Op deze email is deze disclaimer van toepassing.
            Als je op een van de de links klikt kom je om een schermpje waarbij je een gebruikersnaam en wachtwoord op moet geven. (zie URL's in quote).

Ik heb de mail geopend met netmail van hetnet.
            Last edited by rick1993; Friday-26-03-2010, 19:33.

Comment

• ik kan ze vanuit hier ook niet openen, word ook gevraagt naar gebruikersnaam en wachtwoord.

Comment

• Dat is een bekend probleem en er wordt ook aan een oplossing gewerkt.

De verklaring voor het fenomeen is als volgt. Als ik niet op kantoor ben, maak ik gebruik van de VPN server van Bax-shop, waardoor ik altijd bij mijn e-mail kan. Helaas zorgt de VPN server er voor dat elke link die via de VPN-mailserver wordt gemaakt, geredirect wordt vanaf de VPN-server.
                De server 'wil' dan dat je je eerst aanmeldt op de VPN-server en vervolgens word je verwezen naar de correcte link.

Comment

• Showtec metal medium statief zwart

Specificaties:
                  - aangegeven maximale belasting: 15kg

Tips en opmerkingen over dit product:
                  - let op! Niet TUV gekeurd; wij raden u daarom aan om niet meer dan 20 à 30 kg aan dit statief te hangen.
                  Nee, dat zou ik dan ook maar niet aanraden

Comment

• Is inderdaad een beetje vreemd, zo was ook de algemene producttekst wat raar. Ik ben er even doorheengefietst, bedankt voor de melding.

Comment

• Niet echt een fout in de shop maar toch een fout:

Pioneer CDJ 1000 MK III
                      www.bax-shop.nl Nu uit voorraad leverbaar bij Bax Vandaag besteld is morgen huis!
                      en op de site staat:

Voorraadstatus: Uit assortiment
                      Ik zou het even aanpassen.

Comment

• Waar vind je die tekst nog dan?

Comment

• Is denk ik gewoon van zo'n vergelijkingssite.
                          Is niks aan te doen en de tekst klopt toch ook gewoon?
                          Vandaag besteld is ook morgen in huis als het op voorraad is!

Comment

• Typ maar eens bij Google in: Pioneer CDJ 1000 MK III.

Dan staat het aan de rechter kant bij de gesponsorde links.

Comment

• Heb het even doorgegeven, wordt opgelost. ;)

Comment

• Maar... maar... er staat nog gewoon een CDJ-1000 in het assortiment hoor!

Comment

Working...
                                X