Wat is dan precies het probleem met de kist? Geen ruimte voor aansluitingen, niet goed te bevestigen, of iets anders?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier alle fouten die in de webshop staan
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Partysounddriveinn View Post
Of het een fout te noemen is, een sm1612 krijg je hier niet fatsoenlijk in dit is toch meer geschikt voor bijvoorbeeld een lite-4 of iets dergelijks.
Lite 4 4-kanaals DMX licht sturing
Lite power 4 controller
Comment
-
Originally posted by rick1993 View PostDe lite-4 en cosoorten hebben de DMX / stroom / bulgin / noem-maar-op aansluitingen aan de achterzijde zitten. Ik betwijfel dus of deze wel passen...
Heb namelijk speciaal de panelen van koffer verwisseld ;)
Comment
-
-
Sinds ik 30 april t/m 1 mei naar Barcelona ga omdat ik een prijsvraag gewonnen heb en de zaterdag dan moet inhalen en dat morgen mooi uitkomt omdat ik toch aanwezig moet zijn voor de filters.
Duuussss, iemand nog foutjes te rapporteren? ;)
Comment
-
700 lijkt me wat overdreven, maar nogsteeds zijn losse onderdelen erg duur. Men wil dan ook liever dat je een nieuwe mixer koopt in plaats van de oude te repareren...
Er zijn overigens merken die ooit pech hadden door hun eigen bouwkwaliteit. Werden er dan nieuwe mixers ontworpen en gelanceerd, dan werden ze niet zo gek veel verkocht, omdat de meeste mixers het nog prima deden! Volgens mij was dit bij Dateq het geval, maar pin me er niet op vast.
Comment
-
De meeste pioneer fadertjes van de DJM 600 kosten €19,95:
DJM 600 main fader
Van de DJM 800 ligt de prijs van een fader tussen de €59,95 en de €69,95.
Ik heb dus een flauw vermoeden dat die prijs een beetje aan de hoge kant is...
Hier alle onderdelen van Pioneer, moet je even merk Pioneer selecteren en dan selecteren op prijs ;).Last edited by rick1993; Monday-19-04-2010, 08:15.
Comment
Comment